خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

موراتا گزینه محبوب الگری برای ذخیره ولاهوویچ

موراتا گزینه محبوب الگری برای ذخیره ولاهوویچ
یوونتوس خودش را برای جدایی دلیخت آماده می کند اما پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو را نخواهد پذیرفت. در خط حمله، مکس الگری خواهان بازگشت موراتا است زیرا او در چند پست به او کمک می کند.

یوونتوس می خواهد یک مهاجم برای ذخیره دوشان ولاهوویچ خریداری کند. با توجه به اینکه فدریکو کیه زا چند ماه ابتدایی فصل جدید در دسترس نیست، آنها همچنین به یک وینگر هم نیاز دارند و آلوارو موراتا می تواند در هر دو پست بازی کند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از پایان قرارداد قرضی آلوارو موراتا و بازگشت او به اتلتیکو مادرید، یوونتوس در پی جذب یک مهاجم ذخیره برای دوشان ولاهوویچ بوده است و موراتا گزینه مورد علاقه الگری است زیرا او می تواند علاوه بر پست مهاجم نوک، در پست وینگر چپ هم بازی کند و تا زمانی که کیه زا آماده بازی شود، مورد استفاده قرار بگیرد.

نه فقط در خط حمله، بلکه یوونتوس به فکر جانشین ماتیاس دلیخت در صورت خروج او است. بیانکونری رقمی کمتر از 100 میلیون یورو را برای فروش دلیخت نخواهد پذیرفت. اگر چنین پیشنهادی از راه برسد، آنها پائو تورس از ویارئال و گابریل ماگالاش از آرسنال را در لیست خرید دارند. الگری خواهان خرید مدافع میانی چپ پا است و تورس و گابریل چنین خصوصیتی دارند.

برچسب‌ها: یوونتوس آلوارو موراتا پائو تورس گابریل ماگالاش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 Esteghlal Fc‌1401/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi