خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تمجید جالب و غیرمنتظره رونالدو از خرید جدید یوونتوس

تمجید جالب و غیرمنتظره رونالدو از خرید جدید یوونتوس
تمجید جالب و غیرمنتظره رونالدو از خرید جدید یوونتوس
خیلی کم پیش می آید که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس از بازیکنی تعریف کند و به همین خاطر تمجید وی از دیان کولوسفسکی بازیکن جدید یوونتوس مورد توجه قرار گرفته است.

پرتغال در هفته دوم لیگ ملت های اروپا در استکهلم به مصاف سوئد رفت که کریستیانو رونالدو دبل کرد. اما کریستیانو تنها یوونتوسی حاضر در میدان نبود چرا که کولوسفسکی چهره تازه وارد تیم تورینی هم در ترکیب سوئد در این بازی حضور داشت.

رونالدو در مقابل سوئد دبل کرد تا فقط هشت گل تا رسیدن به علی دایی به عنوان آقای گل تاریخ بازیهای ملی فاصله داشته باشد. رونالدو در پایان بازی در مصاحبه با تلویزیون سوئد در مورد بازیکن حریف گفت:" کولوسفسکی را دوست دارم. پتانسیل بالایی دارد و بازیکن فوق العاده ایست. منتظرم که در کنار هم بازی کنیم و گلهای زیادی به ثمر برسانیم."

کولوسفسکی 20 ساله که در خط هافبک بازی می کند، پس از انتقال به یوونتوس به صورت قرضی راهی پارما شد اما اخیرا در تمرینات یووه حضور پیدا کرده و احتمالا در فصل اینده در تیم تورینی حضور پیدا خواهد کرد. این هافبک سوئدی عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ در فصل گذشته را هم کسب کرد.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو کولوسفسکی یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

209 اطلاعیه1399/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi