خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

خوان کوادرادو بعید است مسی و رونالدو همبازی شوند

خوان کوادرادو بعید است مسی و رونالدو همبازی شوند
خوان کوادرادو
بعید است مسی و رونالدو همبازی شوند
خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی یوونتوس می‌گوید بعید می‌داند لیونل مسی به یوونتوس ملحق شده و در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی شود.

به گزارش "ورزش سه"، خوان کوادرادو، مهاجم کلمبیایی یوونتوس می‌گوید بر خلاف برخی شایعات اخیر او بعید می‌داند لیونل مسی به یووه پیوسته و در این تیم با کریستیانو رونالدو رقیب بزرگش همبازی شود.

مسی اخیراً با ارسال فکسی برای دفتر مدیریت بارسا اعلام کرد قصد دارد از این تیم جدا شود. این بمب خبری کافی بود تا موجی از شایعات درباره مقصد احتمالی او مطرح شود. یوونتوس یکی از تیمهایی بود که نامش به عنوان مقصد احتمالی مسی مطرح شده بود. هر چند بر اساس این گمانه زنی ها احتمال انتقال مسی به سیتی و پاری سن ژرمن بیشتر از یوونتوس به نظر می رسد.

خوان کوادرادو مهاجم کلمبیایی یوونتوس حالا در گفتگو با شبکه ESPN می‌گوید انجام چنین انتقالی را بعید می‌داند. کوادرادو در این باره گفت: " اصلاً نمی توانم چنین چیزی را تصور کنم. واقعیت این است که بعید می دانم".

ستاره کلمبیایی یوونتوس در ادامه گفت: " البته این را هم نباید نادیده گرفت که کریستیانو هم وقتی گفته می‌شود قصد دارد با ترک رئال راهی یووه شود خیلی‌ها باور نمی‌کردند و می‌گفتند امکان ندارد ولی ناگهان او از راه رسید و پیراهن یوونتوس را پوشید".

برچسب‌ها: خوان کوادرادو مسی و رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 اطلاعیه1399/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi