خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,303

واکنش خوان کوادرادو به حواشی جدایی از یوونتوس

واکنش خوان کوادرادو به حواشی جدایی از یوونتوس
مدافع کلمبیایی یوونتوس نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

خوان کوادرادو یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد.

طرفدای| خوان کوادرادو، بازیکن ۳۴ ساله یوونتوس که یکی از بهترین های این تیم در چند فصل اخیر بوده است، پس از انجام ۴۰ بازی در فصل گذشته قراردادش به طور خودکار برای یک فصل دیگر نیز تمدید شد اما گویا مدیران یوونتوس نظر چندان مثبتی نسبت به این اتفاق ندارند. طبق گفته خبرگزاری ها، یوونتوس پیش از تمدید قرارداد خودکار این بازیکن از او درخواست تقسیم حقوق فعلی سالانه ۵ میلیون یورویی خود و تمدید به مدت دو سال را کرده بود (یک فصل ۳ میلیون یورو و یک فصل ۲ میلیون یورو) که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته و او حاضر به کاهش حقوق خود نشده است؛ به همین دلیل باشگاه که ۵ میلیون یورو را مبلغ زیادی برای این بازیکن ۳۴ ساله می‌داند، او را غیرقابل فروش نمی‌داند و پیشنهادات او را بررسی می‌کند. حال پس از این حواشی، خوان کوادرادو پیامی را در توئیتر منتشر کرد که تا حد زیادی اخبار مربوط به خروج او را تکذیب می‌کند:

در یوونتوس احساس بسیار خوبی دارم، هیچ پیشنهادی را رد نکردم، زیرا هرگز مذاکره ای صورت نگرفته است. من برای باشگاه و هم تیمی هایم احترام زیادی قائل هستم.

برچسب‌ها: یوونتوس خوان کوادرادو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 Esteghlal Fc‌1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi