خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

کوادرادو: در خانواده یوونتوس خوشحالم و امیدوارم این‌جا بمانم

کوادرادو: در خانواده یوونتوس خوشحالم و امیدوارم این‌جا بمانم
خوان کوادرادو مایل است برای سال‌های بیش‌تری پیراهن یوونتوس را به تن کند

خوان کوادرادو، هافبک راست 33 ساله یوونتوس هم‌چنان یکی از کلیدی‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این باشگاه است.

طرفداری | خوان کوادرادو که هفت سال از حضورش در یوونتوس می‌گذرد، یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این باشگاه به شمار می‌رود. او در این فصل، چندین مرتبه بازوبند کاپیتانی بیانکونری را بسته است. با این حال قرارداد این بازیکن کلمبیایی در پایان فصل 22-2021 با یووه به اتمام می‌رسد. یوونتوس در نظر دارد قرارداد کوادرادو را با کاهش حقوق تمدید کند و خود بازیکن برای ماندن در این باشگاه، تمایل دارد. کوادرادو در مصاحبه با DAZN در خصوص آینده‌اش در یووه گفت:

خیلی آرام هستم و باشگاه در حال تلاش است. طرفین در حال صحبت هستند. امیدوارم هم‌چنان در یوونتوس بمانم زیرا از حضور در خانواده یوونتوس خیلی خوش‌حالم. تعیین‌کننده بودن من در دقایق پایانی؟ کمک کردن به تیم در چنین لحظاتی یک احساس فوق‌العاده است. زدن گل پیروزی در دقایق پایانی مثل بردن یک مسابقه فینال است. در مسابقه با فیورنتینا چنین اتفاقی افتاد و امیدوارم بارها بتوانم چنین حسی را تجربه کنم.
بازیکن کلمبیایی یوونتوس در خصوص ورودی‌های جدید این تیم یعنی دوشان ولاهوویچ و مارلی آکه هم صحبت کرد:

دوشان ولاهوویچ بازیکن مهمی است. او خیلی قوی است و به ما کمک کرده تا به عنوان یک تیم، پیشرفت کنیم. ولاهوویچ کاملا مناسب یوونتوس است. او جای زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند هواداران یوونتوس را کاملا راضی کند. مارلی آکه گفته الگویش من هستم؟ این خیلی زیبا است و بابت شنیدن این حرف، مفتخرم. مارلی بازیکنی است که سبک بازی‌اش را می‌پسندم چون همیشه دوست دارد یار مقابلش را از پیش رو بردارد. به نظرم آکه در آینده یک قهرمان بزرگ خواهد شد.

برچسب‌ها: یوونتوس خوان کوادرادو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 Esteghlal Fc‌1400/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi