خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

مارکو لاندوچی: این برد را به کیه زا تقدیم می‌کنیم

مارکو لاندوچی: این برد را به کیه زا تقدیم می‌کنیم
مارکو لاندوچی، دستیار الگری همچون دیدار با آاس رم تجربه موفقی در هدایت یوونتوس از کنار خط داشت

یوونتوس به راحتی مسافر مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شد و باید به مصاف برنده جدال ساسولو - کالیاری برود.

طرفداری | در یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس امشب میزبان سمپدوریا بود که آن‌ها به راحتی با کسب پیروزی 4-1 راهی مرحله بعد شدند. به دلیل اخراج مکس الگری از دیدار یوونتوس و آتالانتا در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا فصل 19-2018 که به شکست 3-0 بیانکونری انجامید، امشب مارکو لاندوچی دستیار الگری همچون دیدار با رم، از کنار خط یوونتوس را هدایت کرد. مارکو لاندوچی پس از پیروزی 4-1 یوونتوس در مصاحبه با مدیاست گفت:

نمایش خوبی داشتیم که این تحقق امر با توجه به هواداران کم داخل استادیوم، آسان نبود. رویکرد درستی داشتیم، باانگیزه بودیم و توانستیم با کسب این برد مهم، صعودمان به دور بعد کوپا ایتالیا را تضمین کنیم. این تورنمنت بسیار مهم است و همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. رویکرد خیلی مهم است و در بازی‌های زیادی از این فصل حتی با وجود غایبان زیاد، رویکرد درستی داشته‌ایم. بازی آسانی برای ما وجود ندارد و در واقع ما بیش‌تر مقابل تیم‌هایی امتیاز از دست داده‌ایم که روی کاغذ به آن‌ها ضعیف‌تر از بقیه می‌گویند، مثل ورونا، امپولی و ونتزیا. تنها مسئله مهم، سخت‌کوشی، رویکرد درست و میل به پیروزی است. الان در حال رسیدن به ثبات هستیم و باید به جای حرف زدن، بیش‌تر عمل کنیم. بازی بعدی؟ میلان تیمی عالی است و بازی سختی خواهیم داشت. با این حال به سن سیرو می‌رویم تا مثل همیشه بازی خودمان را انجام دهیم.
فدریکو کیه زا که جراحی زانویش به خاطر ابتلا به آنفلوانزا یک هفته به تاخیر افتاده، فصل را از دست داده اما مارکو لاندوچی، این برد را به او تقدیم کرد

در آستانه جراحی زانوی فدریکو کیه زا، این برد را به او تقدیم می‌کنیم. او قوی‌تر از قبل بر می‌گردد و منتظرش هستیم. پائولو دیبالا خیلی خوب کار می‌کند و همه ما از عملکرد او راضی هستیم. او در بازی‌های گذشته مثل همیشه تعیین‌کننده بوده است. متاسفانه در چندین بازی این فصل، دیبالا را به علت مصدومیت در اختیار نداشته‌ایم و این به ضررمان تمام شده است.

خوان کوادرادو، کاپیتان یوونتوس در بازی امشب که عملکرد بسیار خوبی داشت و گل اول تیمش را زد، در گفتگو با مدیاست گفت:

گلزنی در این دیدار مهم بود. زدن گل‌های زیاد به تقویت اعتماد نفس ما برای بازی‌های بعدی کمک می‌کند چرا که طی روزهای آتی کار سختی در پیش داریم. فکر می‌کنم در حال رسیدن به مسیر صحیح هستیم و باید همین‌طور ادامه دهیم. تمدید قرارداد؟ آرام هستیم. باید الان کارمان را انجام دهیم. باشگاه می‌داند که خواسته هر دو طرف چیست. من در یوونتوس خوشحالم و خواهیم دید چه می‌شود.

برچسب‌ها: یوونتوس مارکو لاندوچی خوان کوادرادو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

38 Esteghlal Fc‌1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi