خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رونالدو هم از شوخی های آلگری در امان نبود

رونالدو هم از شوخی های آلگری در امان نبود
رونالدو هم از شوخی های آلگری در امان نبود
دومنیکو تدسکو در جریان یک مصاحبه به تمجید از خصوصیات ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری دوران پرافتخاری را در یوونتوس پشت سر گذاشت و با این باشگاه به 11 جام ارزشمند هم دست یافت. او یوونتوس را به دو فینال لیگ قهرمانان رساند ولی هر دو بار برابر تیم های اسپانیایی(بارسا و رئال) مغلوب شد. در نهایت تابستان گذشته یوونتوس با وی قطع همکاری کرد و مائوریتزیو ساری هدایت بیانکونری را قبول کرد.

آلگری در ابتدای ورودش به یوونتوس چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت ولی خیلی زود ثابت کرد که مربی لایقی برای قهرمان ایتالیا محسوب می شود.

آلگری ترجیح داد پس از جدایی از یوونتوس یک سال به استراحت بپردازد و هنوز هدایت هیچ باشگاهی را قبول نکرده است با این حال همواره اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه او قرار است به زودی مربی یک باشگاه بزرگ شود.

دومینکو تدسکو مربی ایتالیایی اسپارتاک مسکو که سابقه هدایت شالکه را هم دارد، سال گذشته بازدیدی از تمرینات یوونتوس داشت و خصوصیات آلگری او را کاملا تحت تاثیر قرار داد.

او به وبسایت گل گفت:«آلگری مربی کاریزماتیک و بسیار سرزنده ای است. از روش های مربیگری او و اداره تیمی مثل یوونتوس با آن همه بازیکن بزرگ، واقعا لذت بردم. او در تمرینات فعال و پر جنب و جوش است و با بازیکنانش فوتبال هم بازی می کند. چیزی که توجهم را به خودش جلب کرد، حس شوخ طبعی آلگری بود. او تقریبا با همه شوخ می کرد و سر به سر بازیکنانش می گذاشت.

حتی کریستیانو رونالدو با آن شخصیت خاصش هم از دست شوخی های او در امان نبود و اگر مثلا در بازی تمرینی موفق نمی شد شوت بزند، آلگری انواع کنایه ها بود که نثارش می کرد.»

برچسب‌ها: دومنیکو تدسکو یوونتوس کریستیانو رونالدو آلگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

46 اطلاعیه1399/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi