خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

همه پیشرفت منچستریونایتد به خاطر من نیست

همه پیشرفت منچستریونایتد به خاطر من نیست
عملیات نقل و انتقالاتی بسیار طولانی نهایتاً در زمستان به سرانجام رسید و برونو فرناندز با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست. شیاطین سرخ مطمئن بودند که ستاره پرتغالی می تواند تاثیر شگرفی بر عملکرد آن ها بگذرد و همین اتفاق نیز رخ داده و برونو فرناندز تا به این لحظه به خوبی جای خالی پل پوگبای مصدوم را پر کرده است.

برونو فرناندز حالا در مصاحبه با اسکای اسپورتس درباره انتقالش به منچستریونایتد گفت: " این تصمیم بسیار آسان بود چرا که وقتی شانس حضور در اینجا را داشتم، دو بار فکر نکردم. من با اسپورتینگ لیسبون صحبت کردم و آنها نیز مذاکراتی را با منچستریونایتد انجام داده بودند. به آن ها گفتم که انتخاب اول من منچستریونایتد است چرا که این همان چیزی است که در حرفه ام به آن احتیاج دارم.

فرناندز در ادامه گفت: " من از یک ماه قبل چنین عملکردی را از تیم متصور بودم. ما عطش زیادی داریم و هر بازی بهتر و بهتر می شویم. ما در یک ماه گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتیم و می‌توانم بگویم یک شروع جدید بعد از برونو وجود داشته است. اما همه موفقیت منچستریونایتد به من اختصاص ندارد بلکه به کل تیم مربوط می شود. منچستریونایتد به تمرکز بالا احتیاج دارد و فکر می‌کنم که اگر برنو هم وجود نداشت همین عملکرد را از آنها شاهد بودیم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد برونو فرناندز منچستر یونایتد سولشایر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

126 Badrud City1398/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi