خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

واکنش وودوارد و سولسشر نسبت به تعطیلی لیگ جزیره

واکنش وودوارد و سولسشر نسبت به تعطیلی لیگ جزیره
جمعه و با توجه به ابتلای چند تن از بازیکنان لسترسیتی و همچنین ابتلای میکل آرتتا به ویروس کرونا، سران فوتبال انگلستان تصمیم به تعلیق مسابقات فوتبال در انگلیس به مدت 3 هفته گرفتند.

به گزارش MEN، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد پیرامون تعویق بازی های لیگ برتر انگلیس تا تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) می گوید:
درحالی که دیدن توقف بازی های این فصل ناامید کننده است، اما ما می دانیم ملاحظات بزرگی باید انجام شود تا به کند شدن روند شیوع ویروس کرونا کمک کند.

اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ نیز قبل از هر چیزی از حمایت هواداران این تیم در طول فصل تشکر می کند و امیدوار است تا دوباره آن ها را در ورزشگاه اولدترافورد ملاقات کند. سولسشر در این رابطه می گوید:
می خواهم از هوادارانمان به دلیل حمایت های فوق العاده‌ای که انجام دادند تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظر استقبال از حضور آن ها در ورزشگاه اولدترافورد در اسرع وقت هستیم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر یونایتد ادوارد وودوارد سولشایر تعطیلی لیگ کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

192 Badrud City1398/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi