خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

اریک بایی : سولسشر مثل عموی من می ماند

اریک بایی : سولسشر مثل عموی من می ماند
اریک بایی پس از 5 ماه مصدومیت، مجددا به میادین فوتبال بازگشته است و طی این مدت عملکرد درخشانی را از خود ارائه داده است.

به گزارش ESPN، هنگامی که از اریک بایی راجع به وضعیت بازیابی و بهبودی‌اش پس از مصدومیت 5 ماهه سوال شد او پاسخ داد:

بسیار خوب است.
اریک بایی در ادامه گفت:

نمی توانم بگویم که به طور 100 درصدی آماده هستم اما احساس خوبی دارم. من تمرینات زیادی را انجام داده‌ام و آمادگی زیادی دارم و از هر فرصتی برای بازی کردن استفاده خواهم کرد و برای کمک به تیم در اینجا هستم. دوران مصدومیت من بسیار سخت بود و من تقریبا یک سال مصدوم بودم و این بدترین اتفاقی است که می تواند برای یک فوتبالیست یا هر ورزشکار دیگری رخ دهد. اما به هر حال، همانطور که همیشه می گویم، وقتی اتفاقی بدی رخ می دهد باید به قرار گرفتن چیزی خوب بر سر راه خود امیدوار باشید و طی این مدت و در زمانی که من در حال بهبود یافتن و بازیابی بودم، افرادی را در کنار خود داشتم که از نظر جسمی به من کمک می کردند و همچنین خانواده‌ام به قوی‌تر شدن من به خصوص از لحاظ ذهنی کمک زیادی کردند. اکنون من تمام اتفاقات بد را پشت سر گذاشته‌ام و از این بابت خدا را شکر می کنم.
وی در ادامه افزود:

سخت‌ترین قسمت کار زمانی است که شما مصدوم می شوید و وقتی از مصدومیت صحبت می کنم منظورم درجات مختلفی از مصدومیت است. مصدومیت هایی وجود دارد که می تواند شما را به مدت یک هفته به دور از میادین نگه دارد و برخی دیگر از مصدومیت ها شما را کمتر و برخی دیگر شما بیشتر از حد معمول به دور از میادین نگه می دارد. مصدومیت مربوط به من 5 ماه طول کشید و شنیدن این خبر که 5 ماه از میادین دور خواهم بود، صادقانه بگویم که خیلی سخت بود. اما همانطور که گفتم به لحاظ ذهنی باید قوی باشم. من می دانستم که چه کارهایی را برای بهبودی باید انجام دهم و به توصیه همه کسانی که به من کمک می کردند، گوش می دادم و در حال حاضر من در اینجا حضور دارم و حال من خوب است. بازی در برابر چلسی، اولین مسابقه من بعد از دوران مصدومیتم واقعا سخت بود اما خدا را شکر که در آن بازی پیروز شدیم و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.
از اریک بایی سوال شد که آیا سولسشر نقش مهمی را در عملکرد های درخشان‌اش در بازی های اخیر و پس از مصدومیتش داشته است که او پاسخ داد:

بله، همچنین مهم است که با سرمربی‌ای که خودش قبلا بازیکن فوتبال بوده است کار کنید. کسی که شرایط بازیکنان را درک کند و هر اتفاقی که می تواند رخ دهد را بفهمد. فوتبال فقط به زمین بازی مربوط نمی شود و به تمام چیزهایی که در بیرون از زمین فوتبال اتفاق می افتد نیز مربوط می شود، چیزهایی که مردم نمی بینند. سولسشر کسی است که این چیزها را درک می کند و به تیم کمک می کند. علاوه بر اینکه او یک سرمربی است، یک فرد عادی نیز است، اینطور نیست؟ بله و او مثل عموی من می ماند و داشتن چنین شخصی در باشگاه، قدرت زیادی را به بازیکنان می دهد. سولسشر خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می کند و همیشه با شما صحبت خواهد کرد. سولسشر به شما اعتماد به نفس می دهد زیرا شما به عنوان یک فوتبالیست در برخی از اوقات احساس کمبود اعتماد به نفس می کنید و او می تواند این احساس را درک کند و وقتی کمبود اعتماد به نفس را در شما مشاهده کند، به سمت شما می آید و با شما صحبت می کند.

برچسب‌ها: اریک بایی منچستر یونایتد سولشایر سولسشر منچستریونایتد لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

175 Badrud City1398/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi