خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رسمی؛ برونو فرناندز بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد

رسمی؛ برونو فرناندز بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد
برونو فرناندز، هافبک پرتغالی شیاطین سرخ در اه فوریه عملکرد بسیار درخشانی را داشت و بر روی 5 گل این تیم (2 گل و 3 پاس گل) تاثیر گذار بود.

به گزارش وب سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انتخاب شد. هافبک پرتغالی شیاطین سرخ، اولین بازی خود را در تاریخ یک فوریه برای این باشگاه انجام داد و تاثیر زیادی را در یک ماه اخیر بر روی نتایج منچستریونایتد داشته است. پس از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انگلیس، برونو فرناندز گفت:

از زمانی که من یک کودک بودم، رویای من بازی کردن برای منچستریونایتد بود و حضور در اولدترافورد، بزرگترین رویای من برای دوران حضورم در فوتبال به شمار می رفت. وقتی که به یک باشگاه جدید می آیید، همیشه خواهان گلزنی هستید و زدن گل اول بسیار خاص و ویژه است. مهم نیست که گل چگونه به ثمر می رسد بلکه ارزش این گل و به ثمر رسیدن گل مهم است. من از شروع خود در اینجا بسیار خوشحال هستم اما از این پس باید چیزهای بیشتری را ارائه کنم و بهتر از این‌ها شوم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر یونایتد برونو فرناندز لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

215 Badrud United1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi