خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

آشنایی با اولین خرید مجیدی؛ استقلالی اصیل و منجی منصوریان

آشنایی با اولین خرید مجیدی؛ استقلالی اصیل و منجی منصوریان
مقایسه مطهری با مهاجمان استقلال نشان می‌دهد که این مهاجم در اکثر آیتم ها بعد از دیاباته و قائدی قرار می‌گیرد و در آیتم‌های هجومی نتوانسته آماری بهتر از دو ستاره استقلال داشته باشد.

به گزارش وب‌سایت نود، امیر ارسلان مطهری بالاخره حضورش در جمع آبی‌ها از مذاکرات نهایی خارج شد و قراردادش را امضا کرد. بازیکنی که مورد علاقه این تیم در سال‌های اخیر بود اما هر بار به دلیلی حضورش منتفی می‌شد و این بار مجیدی این طلسم را شکست. استقلالی‌ها که از خرید قبلی‌شان از ذوب‌آهن خاطره خوبی ندارند امیدوارند این همه انتظارشان برای آبی‌پوش شدن مطهری بیهوده نبوده باشد و او بتواند خاطرات خوبی برایشان رقم بزند.

آیا مطهری گزینه مناسبی برای استقلال محسوب می‌شود؟ بازیکنی که بهترین روزهای فوتبالی‌اش را در دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن گذرانده است. او سابقه حضور در تراکتور و پارس جنوبی را هم دارد و یک مقطع، بخاطر علاقه به استقلال از پیشنهاد پرسپولیس گذشت.

بهترین فصل فوتبالی مطهری لیگ چهاردهم در نفت تهران بود که 8 گل زد و 2 پاس گل داد و در تیم منصوریان ستاره شد. نکته جالب درخشش او در نفت منصوریان این بود که او در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور نداشت و یا 90 دقیقه فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. او در این فصل فقط 5 بازی 90 دقیقه‌ای انجام داد و همین مساله باعث شد تا نامش سرزبان‌ها بیفتد. طلایی‌ترین فصل مطهری اما سال گذشته و اولین نیم‌فصل حضورش در ذوب‌آهن بود. او در 13 بازی که باز هم برای تیم منصوریان انجام داد درخشید و 6 گل زد و 2 پاس گل داد. باز هم منجی منصوریان شد و تیم او را به رده‌های بالایی جدول رساند و خودش هم خطرناک‌ترین مهاجم نیم‌فصل دوم لیگ برتر لقب گرفت.

البته کارنامه فوتبالی این مهاجم فقط به فصل‌‌های درخشان خلاصه نمی‌شود و حتی فصل‌های معمولی بخش بیشتری از کارنامه او را تشکیل می‌دهد. مطهری در بدترین آمارش در لیگ هفدهم بود که نیم‌فصل اول را در پارس جنوبی و نیم‌فصل دوم را در تراکتورسازی گذراند صفر گل‌زده و یک پاس گل داشت. لیگ پانزدهم در 23 بازی 2 گل و 3 پاس گل را ثبت کرد.

مطهری در نیم‌فصل امسال هم در 16 بازی که برای تیمش انجام داد 5 گل زد و 2 پاس گل داد که آمار بسیار خوبی است اما این بار برخلاف همیشه نتوانست منجی منصوریان باشد. مقایسه او با مهاجمان استقلال نشان می‌دهد که این مهاجم در اکثر آیتم ها بعد از شیخ‌دیاباته و قائدی قرار می‌گیرد و در آیتم‌های هجومی نتوانسته آماری بهتر از دو ستاره استقلال در نیم‌فصل اول داشته باشد. دو آیتم نبرد هوایی و عملکرد دفاعی برتری ارسلان نسبت به مهاجمان فعلی استقلال است.

آمار گل‌ها و پاس‌گل‌های مطهری از یک سو می‌تواند برای استقلالی‌ها امیدوارکننده باشد. بازیکنی که با اضافه شدن به جمع استقلال هم خط حمله این تیم را قوی‌تر می‌کند و هم نگرانی‌ها بابت غیبت شیخ‌دیاباته به دلیل مصدومیت یا محرومیت یا هر دلیل دیگری را کمتر می‌کند. اما بحث نگران‌کننده این است که مرتضی تبریزی هم قبل از حضور در استقلال کارنامه‌ای شبیه به مطهری و حتی در فصولی بهتر از او را داشت. بازیکنی که در هفته‌های اخیر انتظارات از او در حد شوت در چارچوب پایین آمده است و او حتی این انتظارات را هم نمی‌تواند برآورده کند.

استقلالی‌ها بعد از خوشحالی بابت آمدن مطهری امیدوارند که او سرنوشت تبریزی را پیدا نکند و همان گمشده‌ای باشد که چندین فصل را در انتظارش گذراندند.

برچسب‌ها: امیر ارسلان مطهری استقلال تهران فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

173 Mand1398/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi