خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

شوخی بانمک سردار با مهدی طارمی!

شوخی بانمک سردار با مهدی طارمی!
از همان زمان که در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه کارلوس کی روش از زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی استفاده کرد به خیلی ها ثابت شد که این دو بازیکن توانایی این را دارند که سال های سال زوج زهردار خط حمله ایران باشند. سردار و مهدی علاوه بر اینکه در رقابت های جام ملت های آسیا امارات درخشش فوق العاده ای داشتند و برای همدیگر مکمل بی نظیری بودند، همیشه در داخل و بیرون زمین با رابطه خوبی با هم دارند. همین رابطه خوب باعث می شود که شوخی های بین این دو بازیکن هم زیاد شود. سردار آزمون که فصل گذشته در فوتبال روسیه بازی کرد و با زنیت حتی به آقای گلی هم نزدیک شد، بدون شک یکی از شوخ ترین بازیکنان تیم ملی ایران است. در مقابل مهدی طارمی هم که به تازگی در فوتبال پرتغال مشغول به فعالیت شده، هیچوقت در مقابل شوخی هم بازیانش کم نمی آورد. در همین رابطه وقتی خبرورزشی مصاحبه ای با سردار انجام داد و از او درباره رقابت آقای گلی با طارمی در فوتبال اروپا پرسید، آزمون دوباره سر شوخی را باز کرد و اینطور گفت که مهدی که تازه به فوتبال اروپا آمده! این حرف سردار البته مثل همیشه از شوخی های خاص او بود. چراکه خود آزمون در ادامه صحبت هایش برای مهدی آرزوی موفقیت کرده و به این هم اشاره داشته که در فوتبال اروپا هیچ چیز مهمتر از خواست مربی نیست.

برچسب‌ها: سردار ازمون مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

119 مرداب انبارسر1398/05/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi