خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

جایزه باشگاه پورتو به ستاره تیم ملی!

جایزه باشگاه پورتو به ستاره تیم ملی!
مهدی طارمی شب گذشته نمایش درخشانی در دیدار هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین داشت و در جریان برتری پنج بر سه تیمش توانست یک گل به ثمر رساند و موقعیت‌های خوب دیگری هم داشته باشد تا عملکردش دوباره به چشم بیاید.
طارمی در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک چهار شوت زد که دو ضربه او در چارچوب بود و یکی از آنها تبدیل به گل شد و علاوه بر آن دو پاس بلند صحیح، سه نبرد زمینی موفق، پنج تکل صحیح، 49 لمس توپ و 19 پاس درست هم داشت
ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل شاختار دونتسک مثل دیدار رفت درخشید و با یک شوت تماشایی از زاویه بسته گلزنی کرد و دومین گل خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا عملکردش هم مورد توجه باشگاه پرتغالی قرار بگیرد.

در شرایطی که گالنو به‌خاطر زدن دو گل و یک پاس گل مقابل شاختار دونتسک از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن زمین در این دیدار انتخاب شد، باشگاه پورتو نیز تصمیم گرفت جایزه بهترین بازیکن از نگاه خود را به مهدی طارمی در این مسابقه اروپایی اختصاص بدهد و از عملکرد ستاره ایرانی‌اش تمجید کند.

برچسب‌ها: مهدی طارمی تیم ملی ایران پورتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 Jᴀᴄᴋ Sᴘᴀʀʀᴏᴡ1402/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi