خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,339

رسمی: جایگزین طارمی از سالزبورگ آمد

رسمی: جایگزین طارمی از سالزبورگ آمد
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال مهاجم می‌گشت رسما اعلام کرد که یک مهاجم 23ساله سوئیسی به نام نوآ اوکافور را از باشگاه سالزبورگ با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.

میلان با اوکافور قراردادی 5 ساله امضا کرده و او تا ژوئن 2028 بازیکن روسونری است. رسانه‌های نزدیک به میلان می‌گویند مبلغ این قرارداد 13 میلیون یورو بوده است.

نوآ اوکافور فوتبالش را از سوئیس آغاز کرده و محصول آکادمی جوانان باشگاه بازل است. او در سال 2018 اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بازل را انجام داد. این مهاجم در همان فصل در 54 مسابقه 7 گل به ثمر رساند و با بازل موفق به قهرمانی در جام حذفی این کشور شد.
در ژانویه 2020 بود که اوکافور راهی سالزبورگ اتریش شد و از این زمان بود که مورد توجه باشگاه‌های دیگر اروپایی قرار گرفت. او با پیراهن سالزبورگ 110 بازی انجام داده و 34 گل به ثمر رسانده است.

خرید جدید میلان بازیکن تیم ملی سوئیس است و تا امروز 14 بازی ملی برای کشورش انجام داده است. در بیانیه رسمی میلان به مناسبت خرید او که در سایت باشگاه منتشر شد شماره پیراهن اوکافور در روسونری شماره 17 اعلام شده است

برچسب‌ها: مهدی طارمی سالزبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

29 هایزنبرگ کبیر1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi