خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

درس خوبی که سرمربی پورتو به فوتبال ایران داد

درس خوبی که سرمربی پورتو به فوتبال ایران داد
مهدی طارمی از چند ماه دیگر بازیکن پورتو نخواهد بود و کونسیسائو از ماه ها پیش در تلاش است، جانشین مهدی طارمی را پیدا کند و طبیعی است در این ماه ها باید بیشتر به جانشین مهدی طارمی بازی می داده تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران!

مهدی طارمی در بازی با آرسنال در دقایق پایانی وارد میدان شد و نشان داد نیمکت نشینی اش به بهانه مصدومیت نبود، بلکه تصمیم فنی سرمربی پورتو بود.

به گزارش خبرورزشی،‌ مهدی طارمی روزهای پایانی حضورش را در تیم پورتو سپری می کند. او در ماه ژوئن در تست پزشکی اینتر حاضر می شود تا رسما به عنوان بازیکن جدید سری A معرفی شود. به همین بهانه هفته هاست حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم پورتو پر رنگ نیست. دلیلش هم واضح و مبرهن است. مهدی طارمی از چند ماه دیگر بازیکن پورتو نخواهد بود و کونسیسائو از ماه ها پیش در تلاش است، جانشین مهدی طارمی را پیدا کند و طبیعی است در این ماه ها باید بیشتر به جانشین مهدی طارمی بازی می داده تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران!

واقعیت این است در فوتبال اروپا اگر بازیکنی قرارداد خودرا با باشگاه تمدید نکند، جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم از دست می دهد و جای او را بازیکنی می گیرد که قرار است جانشینش شود. در این زمینه سرمربی با باشگاه هماهنگ است. این درس خوبی برای فوتبال ایران و مربیان تیم های لیگ برتری است. 

با اتفاقی که در تیم پورتو رخ داده است، به طور حتم این باشگاه با جدایی مهدی طارمی زانوی غمل بغل نمی گیرد؛ به این خاطر که در ماه ها و بازی های اخیر سعی کرده جانشین مهدی طارمی را وارد ترکیب و از او یک بازیکن خوب بسازد.

برچسب‌ها: مهدی طارمی پورتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

36 شاهین الگن1402/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi