خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

مجیدی-منتظری، داستان پست اینستاگرامی پر ماجرا!

مجیدی-منتظری، داستان پست اینستاگرامی پر ماجرا!
محبوب های استقلال و پرده برداری از رازی بزرگ
مجیدی-منتظری، داستان پست اینستاگرامی پر ماجرا!

مدافع با تجربه استقلال امروز مدعی شد که باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است، موضوعی که خیلی زود با واکنش سرمربی موقت فصل گذشته آبی‌ها همراه شد.

به گزارش ورزش سه، پژمان منتظری یکی از بازیکنان ثابت استقلال در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود، بازیکنی که تقریبا در تمام بازی‌ها برای آبی‌ها به میدان رفت و آنقدر نمایش خوبی داشت که شفر در بعضی بازی ها از او در پست دفاع راست و در بازی‌هایی دیگر از این بازیکن در پست مدافع وسط استفاده کرد.

منتظری اما امروز در فاصله دو هفته بعد از پایان لیگ هجدهم پستی اینستاگرامی منتشر کرد و مدعی شد که باشگاه هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است و با این شرایط جدایی اش از جمع آبی پوشان برای لیگ نوزدهم قطعی است.

اما این موضوع از سوی فرهاد مجیدی بی پاسخ نماند و او خیلی زود اعلام کرد که در جلسه روز گذشته با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه با پژمان منتظری تماس گرفته است تا از او بخواهد برای فصل بعد در جمع آبی پوشان بماند. البته این پایان ماجرا نبود چرا که مجیدی در پست اینستاگرامی خود عکس تماس با منتظری را منتشر کرد، جایی که ثابت می کند مربی جوان آبی‌ها که این روزها در حال بستن تیم و جذب بازیکن است در ساعت 13:07 و 13:08 دقیقه روز گذشته با منتظری تماس گرفته تا از این بازیکن درخواست کند که قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کند.

البته با توجه به این که تماس مجیدی با پژمان منتظری از طریق نرم‌افزارهای اینترنتی بوده است مشخص نیست که آیا این تماس برقرار شده یا مدافع با تجربه آبی ها آن را ندیده و به همین دلیل گمان کرده از باشگاه کسی با او تماس نگرفته است.

با توجه به اینکه پست اینستاگرامی پژمان منتظری در کمتر از یک ساعت توسط فرهاد مجیدی جواب داده شد باید دید در نهایت آیا مدافع باتجربه آبی‌ها پاسخی به ادعای مربی جوان استقلال می دهد یا قبول می‌کند که تماس فرهاد مجیدی را ندیده و به همین دلیل چنین فکر کرده که باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد با او ندارد.

فرهاد مجیدی این روزها در کنار کارهای فنی وظیفه بستن تیم برای فصل آینده استقلال را بر عهده دارد و آن طور که خودش ادعا کرده پژمان منتظری یکی از نفرات اصلی لیستش است و باید دید در نهایت آیا این مدافع با تجربه قراردادش با آبی‌ها را تمدید می‌کند یا سر حرفش می‌ماند و تصمیم می‌گیرد فوتبالش را در تیم دیگری برای لیگ نوزدهم ادامه دهد.

برچسب‌ها: پژمان منتظری نقل و انتقالات 1398 فرهاد مجیدی استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

72 سه محل 67641398/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi