خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

تیم ملى آمادگى و کیفیت خودش را به خوبى نشان داد

تیم ملى آمادگى و کیفیت خودش را به خوبى نشان داد
،زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز تیم امید در خصوص نخستین بازى ایران در جام ملت ها گفت: شاهد بازى خوبى از تیم ملى ایران بودیم که با پیروزى شاگردان کى روش همراه بود. بازیکنان خواسته هاى سرمربى را به خوبى اجرا کردند و نشان دادند با آمادگى کامل وارد این رقابت ها شدند. به عقیده من روند آماده سازى تیم بسیار خوب بوده و این تیم با هدایت کى روش مى تواند به جمع چهار تیمى پایانى راه یابد. امیدوارم روند خوب تیم ایران و پیروزى ها در مسابقات بعدى نیز ادامه پیدا کند.

سرمربى تیم امید همچنین در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت:تمرینات بسیار خوبى را پشت سر گذاشته ایم و تا پیش از حضور در تورنمنت قطر ٤ تمرین مهم دیگر در پیش داریم. لازم است در مورد شرایط تیم بگویم که از نظر روحى و جسمى همچنین انگیزه و تمرکز اعضاى تیم در وضعیت بسیار خوبى هستند و به واقع از این شرایط راضى هستم.گام به گام در مسیرى که هستیم حرکت مى کنیم تا به هدف مورد نظر خودمان برسیم. در تورنمنت قطر تلاش مى کنیم همچنان نتایج خوبى کسب کنیم و روند خوب نتیجه گیرى در بازى هاى تدارکاتى را دنبال کنیم.

برچسب‌ها: کرانچار جام ملت ها تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Girona Fc1397/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi