خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,328

شوخی و نمایش ویژه گروه چهار در تیم ملی

شوخی و نمایش ویژه گروه چهار در تیم ملی
این چهار بازیکنی در تمرینی جذاب و در کنار دروازه مشغول پاسکاری با ضربات سر هستند! البته این ها سه نفر بودند که علیرضا بیرانوند هم به جمع آنها اضافه شد. برای اینکه ثابت کند نه فقط یک دروازه بان خوب بلکه یک مهاجم خوب است و ضربات سر خوبی می زند. و سردار وقتی علیرضا روی پاس مهدی طارمی تصمیم می گرفت به سمت دروازه شلیک کند در نقش منجی ظاهر می شد.

به همان اندازه که در تمرین تیم ملی جدیت و تلاش چاشنی کار است به موقع بساط شوخی و خنده هم به راه است و این سبب شد تیم ملی این بار هم مثل همیشه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد. جالب اینکه کارلوس کی روش در چنین زمان هایی هم از تمرین دور نمی شود و در کنار زمین همه چیز را به نظاره می نشیند. گویی به گمان او شادابی بازیکنان هم در حضورشان در ترکیب و بازی برای تیم ملی مهم است.

علیرضا بیرانوند در بازی فرد شب مرد شماره یک تیم ملی است. او آخرین بازیکن تیم ملی در نیمه خودی و سردار آزمون آخرین بازیکن در نیمه زمین حریف است. مهدی طارمی در نقش بال راست به جای علیرضا جهانبخش بازی خواهد کرد و احتمالا کریم انصاری فرد در این بازی در کنار امید ابراهیمی هافبک دفاعی تیم ملی خواهد بود. بی شک این چهار بازیکن در بازی فردا شب جزء مهره های کلیدی و تاثیر گذار تیم ملی خواهند بود.

درخشش در این تورنمنت برای مهدی طارمی و سردار آزمون خیلی حائز اهمیت است. برای مهدی طارمی به این خاطر که به قطری ها ثابت کند یک مهاجم ششدانگ و گلزن است و برای سردار آزمون به این خاطر که در جام جهانی به شدت مورد انتقاد واقع شد که حتی منجر به خداحافظی اش از تیم ملی شد.

این روحیه های شاد نشانگر تیمی است که می خواهد برای قهرمانی مبارزه کند و پیش تر دومی را ناکامی تعریف کرده است.

برچسب‌ها: علیرضا بیرانوند مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

17 Girona Fc1397/10/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi