خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

برانکو: تیم‌ ما تکمیل است نیازی نمی‌بینیم کسی را جابجا کنیم

برانکو: تیم‌ ما تکمیل است نیازی نمی‌بینیم کسی را جابجا کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت کار سختی مقابل صبای قم داشته است.

به گزارش ایسنا؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: "همیشه گفته‌ام ما دوست داریم قهرمان شویم و از گزینه‌های قهرمانی به حساب می‌آییم، اما باید این موضوع را در زمین و مقابل هوادارانمان ثابت کنیم. تماشاگران از ما انتظار دارند و ما هم انتظارمان از آنها این است که نسبت به بازی با فولاد تعداد بیشتری هوادار به ورزشگاه بیایند. ما با حمایت هواداران و استفاده درست از موقعیت‌ها یک بازی خیلی خوب را مقابل صبا انجام خواهیم داد تا هم ما و هم هواداران از بازی‌مان لذت ببریم."

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: "در مورد شرایط تیمم باید بگویم که ما فقط یک مشکل کوچک داشتیم و آن هم مصدومیت سیدجلال حسینی بود. البته او تا فردا آماده بازی خواهد شد. بقیه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند، به جز آرام‌طبع که مدتی را به‌خاطر مصدومیت از تمرینات گروهی دور بود و اخیراً به جمع ما ملحق شده است."

او در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این که آیا دروازه‌بان جدیدی که جذب شده به‌عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس حضور خواهد داشت، گفت: "ما یک دروازه‌بان خوب جذب کردیم که طبیعتاً رقیب علیرضا بیرانوند است. 50 بازی در این فصل خواهیم داشت و مهم است که یک نیمکت قوی داشته باشیم تا هر لحظه نیاز به تعویض مناسب باشد بتوانیم از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنیم. ممکن است این تغییرات در پست‌های مختلف باشد یا دروازه‌بان، بنابراین بیرانوند اولویت اول و دروازه‌بان اول پرسپولیس است، اما در ادامه خواهیم دید که شرایط به چه صورت پیش می‌رود. راضی‌ام از این که 2 دروازه‌بان خیلی خوب در اختیار دارم ضمن این که دروازه‌بان سوم ما درویش‌وند هم بازیکن آینده‌داری است."

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که گفته می‌شود رضاییان هنوز این شانس را دارد که به پرسپولیس برگردد، گفت: "من دیروز در این مورد یک اطلاعیه دادم و گفتم وقتی در چنین موقعیتی قرار داریم و تیم‌مان تکمیل است نیازی نمی‌بینیم کسی را جابه‌جا کنیم، اما این که بعضی‌ها از قول من نوشتند فلان شرط را برای باشگاه گذاشتم یا این که کسی را تهدید کرده‌ام، واقعیت ندارد و من هرگز چنین کاری را نمی‌کنم و خودم را مقابل کسی نیز قرار نداده‌ام. در واکنش به اتفاقی که رُخ داده ما کار حرفه‌ای انجام دادیم. خیلی ساده است یک بازیکن به خاطر حقی که دارد به‌دنبال شرایط بهتر و پیشرفت بود و به این خاطر راهی ترکیه شد، ما هم برای این بازیکن خود جایگزین آوردیم و کادرمان را تکمیل کردیم. من از رضاییان هیچ ناراحتی به دل ندارم و به انتخاب او که فوتبال ترکیه بود، احترام گذاشته و می‌گذارم. الان هم ما کادرمان تکمیل است و از همه بازیکنانم رضایت دارم و دیگر جایی برای رضاییان نمی‌ماند."

نظر برانکو در مورد تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس فقط دفاع می‌کنند و راهکار برای غلبه بر آن گفت: "تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند عملاً چیزی برای از دست دادن ندارند، از طریق تمرینات سعی خواهیم کرد که مقابل این تیم‌ها بتوانیم موفق باشیم."

برانکو در خصوص وضعیت رامین رضاییان گفت: "من چه زمانی گفتم که مهدی طارمی و رامین رضاییان را نمی‌خواهم؟ اگر از من چیزی دیده‌اید شما رسانه‌ها آن را نوشته‌اید، اینها بازیکنان حرفه‌ای هستند و حق دارند تصمیمی بگیرند و جایی بروند که برایشان بهتر است و هیچکس حق ندارد ناراحت شود. البته این که انتخاب‌شان خوب بوده یا بد به خودشان بستگی دارد. شرایط طارمی فرق می‌کرد و با توجه به این که او بازیکن آزاد بود جا برای این بازیکن داشتیم، از طرفی طارمی مدام با باشگاه در ارتباط بود و تصمیمی گرفت که در نهایت به این ختم شد و به پرسپولیس بازگشت. ما اینجا بحث انتقام را نداریم. از شما یک سؤال می‌پرسم. اگر جای من باشید از دید شما چه کسی باید بیرون بنشیند تا رضاییان بیاید؟ آیا قرار است ماهینی را کنار بگذاریم تا رضاییان بیاید؟!"

برانکو در واکنش به این سؤال که در برنامه 90 مشخص شد پرسپولیس فقط در عرض 10 دقیقه بازیکنان اوکراینی را جذب کرده است، گفت: "چرا همه از ما می‌پرسند که از اوکراین بازیکن آورده‌اید؟ چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند که چرا از برزیل و هندوراس بازیکن نمی‌گیرند؟ چرا همه روی بازیکنان ما متمرکز شده و ایراد می‌گیرند که ما از اوکراین بازیکن گرفته‌ایم؟!"

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ صبای قم رامین رضاییان مهدی طارمی ماهینی علیرضا بیرانوند برنامه 90 Persepolis F.C

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

428 Nancy1395/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi