خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

راموس، ناجی کهکشانی ها

راموس، ناجی کهکشانی ها
شفقناورزشی- دو تیم رئال مادرید و سویا در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا که در کشور نروژ برگزار شد برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 رئال‌مادرید به پایان رسید تا زین الدین زیدان همراه رئال‌مادرید یک قهرمانی باارزش کسب کند.
جالب اینکه در این دیدار بسیار نزدیک، سرخیو راموس یک بار دیگر ناجی رئالی ها شد تا رئال به دومین جام خود با زین الدین زیدان دست یابد. قهرمانان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان در شبی که رونالدو، بیل و بنزما در زمین حضور نداشتند، یک بازی بسیار نزدیک و پرهیجان ارائه دادند اما در شرایطی که تا دقیقه 93 سویا با نتیجه 2-1 از حریف پیش بود، ابتدا سرخیو راموس بازی را به تساوی کشاند و در آخرین لحظات وقت های اضافه هم دنی کارواخال با یک گل تماشایی، یک پیروزی شیرین را برای رئالی ها تضمین کرد.
گل راموس در دقیقه 93 برابر سویا، بی شک خیلی ها را به یاد گلزنی این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش برابر اتلتیکو مادرید می اندازد. جایی که سرخیو راموس در همین دقایق و در شرایطی که رئال با یک گل عقب بود، با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا در وقت های اضافه کهکشانی ها طومار شاگردان دیگو سیمئونه را در هم بپیچند. اما این تنها گل ارزشمند کاپیتان رئال نبوده و راموس در فینال های سال های اخیر همواره برای رئال گره گشا بوده است. این مدافع کهنه کار در همان سال 2014 در برابر سن لورنزو هم گلزنی کرد تا رئال قهرمان جام باشگاه های جهان شود. چند ماه قبل برابر اتلتیکو و در تقابل دوباره دو تیم مادریدی در فینال لیگ قهرمانان، این بار هم راموس بود که تک گل رئال را برابر شاگردان سیمئونه به ثمر رساند تا نهایتا شرایط برای قهرمانی رئال در ضربات پنالتی مهیا شود.
برابر سویا سرخیو راموس با گلزنی در دقیقه 93 نشان داد که نه تنها یک مدافع قابل اتکا، یک کاپیتان و یک رهبر برای رئالی ها است بلکه با روحیه بالا و جنگندگی کم نظیر خود می تواند در بدترین و حیاتی ترین لحظات نجات بخش رئالی ها باشد. بی شک سفیدپوشان قهرمانی های چند سال اخیر خود را بیش از هر کس مدیون راموس هستند، ستاره ای که برابر سویا اگرچه اشتباهاتی داشت اما نهایتا یک بار دیگر ارزش های خود را نشان داد تا باز هم یک جام دیگر را با رئال بالای سر ببرد.

برچسب‌ها: راموس ناجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 Wolverine1395/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi