خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پی اس جی در صدد فسخ قرارداد با راموس

پی اس جی در صدد فسخ قرارداد با راموس
سرخیو راموس تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن رفت.
با این حال دوران حضور او در پارک دو پرنس با مصدومیت‌های متعددی همراه بوده که باعث شد این بازیکن فرصت تکرار درخشش سال‌های گذشته را در پایتخت فرانسه پیدا نکند.

مشکلاتی که برای این بازیکن به وجود آمد باعث شد که بسیاری مدعی شوند که شاید او پس از تنها یک فصل پی اس جی را ترک کند و حتی صحبت از خداحافظی او از دنیای فوتبال هم مطرح شد. راموس اخیرا در یک مصاحبه گفت که 4 یا 5 سال دیگر نیز در بالاترین سطح بازی خواهد کرد ولی بعید است در پی اس جی این اتفاق رخ بدهد.

طبق ادعای لوپاریزین، سران پی اس جی قصد پایان دادن به همکاری با راموس را دارند و قرارداد او فسخ خواهد شد. راموس یک سال دیگر نیز قرارداد دارد ولی در پاریس اطمینان ندارند که شرایط بدنی او در سطح ایده آل باشد. راموس دستمزدی بسیار بالا نیز دریافت می کند و حفظ او برای پی اس جی چیزی جز ضرر نخواهد بود. راموس تا به اینجای فصل هشت بازی برای پی اس جی انجام داده و یک گل نیز زده است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi