خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

اولین بازگشت به برنابئو؛ واکنش راموس به فاجعه

اولین بازگشت به برنابئو؛ واکنش راموس به فاجعه
راموس تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد.
دوران حضور او در پایتخت فرانسه با روزهای دشواری مصادف شده و این بازیکن در طول این مدت اکثر بازی‌های پی‌اس‌جی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان به مادرید سفر کرد و راموس نیز علی‌رغم مصدومیتش به‌همراه سایر بازیکنان این تیم در این سفر حاضر شده و در جریان بازی هم، در برنابئو حضور داشت.

پی‌اس‌جی که بازی رفت را با یک گل از حریف برده بود، در این دیدار هم با گل امباپه از رئال پیش افتاد اما نتوانست این برتری را حفظ کرده و با سه گل از کریم بنزما بازی را واگذار کرد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان باز بماند.
روزنامه آ.اس مدعی شده که تصویر منتشر شده از راموس روی سکوهای پشت نیمکت پی‌اس‌جی گویای این است که این بازیکن محو درخشش بنزما در زمین شده است.
مدافع سابق رئال این بار در سوی دیگر میدان شاهد یکی از شب‌های جادویی این تیم در اروپا بود که پیش از این بارها آن را تجربه کرده بود اما حالا باید این شرایط را از طرف تیم بازنده زمین احساس می‌کرد.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi