خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

عزتی: نمی‌توانم به ملوان بروم

عزتی: نمی‌توانم به ملوان بروم
علیرضا عزتی در باره دلیل حضور بازیکنان نفت در فدراسیون فوتبال به "ورزش سه" می‌گوید: ما به خاطر مطالباتمان با آقای تاج جلسه برگزار کردیم. به هرحال ما در باشگاه نفت تهران زحمت کشیده‌ایم و حقمان است که مطالباتمان را دریافت کنیم. البته آقای تاج هم صحبتی با ما کرد و امیدوارم مالکان جدید باشگاه نفت تهران پول‌های ما را پرداخت کنند.

او ادامه داد: در این جلسه آقای تاج به ما گفتند که انتقال نفت غیر قانونی است چراکه قبل از این انتقال باید بدهی‌های قبلی باشگاه پرداخت می‌شد. من فکر می‌کنم بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند تا بتوانند در مورد آینده خود تصمیم گیری کنند.

کاپیتان فصل گذشته نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد ادامه فوتبالش را در ملوان سپری کند هم گفت: من به خاطر شرایط خاص خانوادگی که دارم نمی‌توانم به انزلی بروم و فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان هم همین شرایط را دارند.

عزتی در پاسخ به این سؤال که آیا منصوریان برای حضور در استقلال پیشنهادی به او داده است یا نه هم گفت: من پیشنهادهای خوبی دارم اما آقای منصوریان پیشنهادی به من نداده است. در سال‌های گذشته از استقلال و چند تیم خوب دیگر پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم در نفت تهران بمانم. با این حال حالا شرایط فرق می‌کند و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی‌ام داشته باشم.

برچسب‌ها: ملوان عزتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

208 سالک مبارز1395/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi