خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,441

رویش نیلوفر آبی ملوان در قلب انزلی

رویش نیلوفر آبی ملوان در قلب انزلی
دو شکست در شروع لیگ برتر می‌تواند اوضاع هر تیمی را بحرانی کند، مگر اینکه نمایش تیم بارقه امید را در دل هواداران روشن کند.
پنالتی دقیقه شش میلاد احمدی که در پیش فصل توانسته بود از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان را باز کند، ملوانی‌ها را به مرز انفجار رساند، اما این بازیکن چپ پا نتوانست سیدحسین را شکست دهد تا بازی صفر-صفر باقی بماند.

یک نیمه مقاومت ملوان در حالی رقم خورد که این تیم حملاتی را هم روی دروازه حریف انجام داد و می‌توانست به جز صحنه پنالتی، باز هم دروازه استقلال را باز کند. با این حال نیمه دوم و گل محمدحسین مرادمند از روی نقطه کرنر، ملوان را هجومی‌تر کرد و شاید اگر مهاجمان ملوان دقت بیشتری داشتند، حالا نتیجه متفاوتی از این بازی به دست آمده بود.

با این حال شکست برابر استقلال با نمایش هجومی و تماشاگرپسند ملوان، هواداران این تیم را امیدوار کرده که شاید بعد از پایان قرعه مرگ در هفته چهارم، ملوان به لیگ برتر بازگردد و نتایجی بهتر از فصل گذشته کسب کند. کافی است نگاهی به صفحات هواداری ملوان بیاندازید تا ببینید دو باخت در شروع لیگ برتر باعث نشده تا طرفداران این تیم امید خود را از دست بدهند.

مهدی تارتار نیز در تمام این سال‌ها نشان داده که ممکن است یک پیک بحرانی را در طول فصل تجربه کند، اما می‌تواند تیم را از این موقعیت بیرون بیاورد و به سطح موردنظر برساند.

البته مشکل اصلی ملوان فارغ از قرعه سخت، ناهماهنگی بازیکنان است، چرا که این تیم به دلیل مشکلات مدیریتی دیرتر از سایر حریفان فصل را استارت زده و طبیعتا بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند تا به شناخت از یکدیگر برسند.

برچسب‌ها: ملوان استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 سر خوش فرگوسن1402/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi