خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

ملوان 0-0 پرسپولیس / پایان هفته هشتم با تساوی

ملوان 0-0 پرسپولیس / پایان هفته هشتم با تساوی
دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، تیم پرسپولیس در انزلی میهمان ملوان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه 4 مسابقه دروازه بان ملوان خارج از محوطه جریمه توپ را با دست زد که داور در کمال شگفتی اعتقادی به هند نداشت. در دقیقه 13 هم بازیکنان ملوان بازیکن پرسپولیس را در محوطه جریمه سرنگون کردند که باز هم پنالتی اعلام نشد.

پرسپولیس که با برتری در این مسابقه به صدر جدول صعود می‌کرد، 16 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند. سرخپوشان در چهار بازی قبلی خود (دو دیدار در لیگ و دو مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا) پیروز شده بودند و در روزی که سپاهان مقابل رقیب شمالی خود متوقف شد، به ملوان امتیاز داد.

شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان هم به روند خوب خود در لیگ بیست‌وسوم ادامه دادند. سپیدپوشان انزلی در شش دیدار اخیر خود، به‌صورت میانگین دو امتیاز از هر مسابقه کسب کرده و با 12 امتیاز، در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری،‌ حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی (46 – محمدرضا سلیمانی)، حسین صادقی (80 – امین پورعلی)، مهران احمدی (66 – ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (67 – مسعود زائر کاظمینی (5+90 – محمدرضا بردبار)) و سهیل فداکار.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی (46 – میلاد سورگی)، سعید صادقی، محمد عمری ( 76 – نبیل باهویی) و شهاب زاهدی (46 – مهدی ترابی).

داور: سید وحید کاظمی

اتفاقات مهم این دیدار به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 4: پاس رو به عقب مدافعان ملوان به افشار صداقت دروازه‌بان این تیم سبب شد او سراسیمه توپ را با دست بگیرد. بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند سنگربان ملوان، این کار را خارج از محوطه جریمه انجام داده و باید خطایی به سود سرخپوشان اعلام می‌شد.

دقیقه 28: سهیل فداکار به‌خاطر خطای شدیدی که روی کنعانی‌زادگان مرتکب شد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 38: ارسال پدرام قاضی‌پور از سمت راست دروازه پرسپولیس با دفع ناقص سرخپوشان همراه شد. توپ در ادامه در محوطه جریمه تیم میهمان به رضا جعفری رسید و او اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 45: چیزی نمانده بود ارسال سعید صادقی روی دروازه ملوان، با اشتباه افشار صداقت راهی دروازه ملوانان شود که او با واکنش خود، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 3+45: صادقی از سمت چپ دروازه ملوان مجدداً نفوذ کرد و وارد محوطه جریمه شد، اما ارسال او با دخالت صداقت دفع شد.

نیمه دوم

دقیقه 64: ارسال رضا جعفری روی دروازه پرسپولیس، روی سر محمدرضا سلیمانی فرود آمد که سلیمانی بهره‌ای از این موقعیت نبرد و این توپ راهی اوت شد.

دقیقه 70: ابوذر صفرزاده دقایقی پس از ورود به زمین، پاس عمق دیگر بازیکن تازه‌وارد ملوان یعنی مسعود زائر کاظمینی را دریافت کرد و در میانه غفلت مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه سرخپوشان خارج شد.

دقیقه 83: شوت زیبای وحدت هنانوف به سمت دروازه ملوان، با واکنش افشار صداقت به کرنر رفت.

دقیقه 88: آرمان اکوان پس از ارتکاب خطای شدید روی وحدت هنانوف، با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر ملوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 پرسپـولـیـس1402/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi