خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,441

حسینی خوب پنالتی نگرفت، من خیلی بد زدم!

حسینی خوب پنالتی نگرفت، من خیلی بد زدم!
مهران احمدی، هافبک ملوان در مورد پنالتی‌ای که مقابل استقلال خراب کرد، توضیح داد.حسینی خوب پنالتی نگرفت، من خیلی بد زدم!
به گزارش "ورزش سه"، مهران احمدی، هافبک ملوان در این هفته با خراب کردن پنالتی مقابل استقلال حسرت بزرگی را متحمل شد. احمدی در خصوص شرایط این فصل تیمش بیان کرد: هر فصل با فصل دیگر شرایطش فرق می‌کند. ما سنگین‌ترین شکست‌های‌مان را مقابل استقلال داشتیم ولی نصف تیم‌مان سال اولش بود که در لیگ و مقابل استقلال بازی می‌کردند. اسم استقلال بر تن بازیکنان لرزه می‌انداخت. ما هم تازه از لیگ یک آمده بودیم و این‌ها تاثیر داشت.

احمدی در مورد بازی هفته دوم مقابل استقلال گفت: تیم امسال‌مان جان‌دارتر است و بازیکنان باتجربه به تیم‌مان اضافه شدند. شما دیدید مقابل استقلال این هفته چقدر خوب شروع کردیم و می‌خواستیم امتیاز بگیریم ولی متاسفانه پنالتی از دست دادیم. باتجربه‌تر شدیم و راحت‌تر در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنیم. قطعا نتایج این دو هفنه اینجوری نمی‌ماند و ما جزو تیم‌های نیمه اول جدول خواهیم بود. فوتبال قابل احترامی مقابل استقلال داشتیم و سعی می‌کنیم این مسیر را ادامه بدهیم.

او در مورد پنالتی‌ای که مقابل استقلال خراب کرد، بیان کرد: آقای تارتار دو روز آخر مانده به بازی تمرین پنالتی می‌گذارد و هرکس بهتر بزند پنالتی‌زن تیم می‌شود. من پنالتی‌هایم را خراب نکردم و پنالتی‌زن تیم شدم و در بازی استقلال هم دادند من زدند. من پیش از بازی گفتم که پنالتی گیرمان می‌آید که اینطور هم شد. استرس در ساق‌هایم نداشتم ولی ضربه‌ای که می‌خواستم، نزدم. سیدحسین گلر خوبی است ولی ایشان خوب نگرفت، من خیلی بد زدم. پنالتی من زاویه خوبی نداشت. استرس نداشتم و نمی‌دانم چرا اینطوری شد.

بازیکن ملوان در مورد هدف‌شان گفت: نمی‌خواهیم انتظارات را بالا ببریم ولی هدف ما قرار گرفتن در نیمه اول جدول است اما فوتبال مشخص نمی‌کند و طبق شایستگی‌ات گاهی مثل بازی استقلال نتیجه نمی‌گیری. تلاش می‌کنیم نتیجه در خور نام بزرگ ملوان بگیریم.

احمدی راجع به تفاوت تیم ملوان نسبت به پارسال گفت: جو تیم آقا مازیار فوق العاده بود و امسال هم جو تیم را حاج مهدی و بزرگ‌ترهای‌مان خیلی خوب کرده‌اند. درست است دو بازی در عین شایستگی باختیم اما ما کم نمی‌آوریم تا جواب حمایت هواداران را بدهیم.

او در مورد غیبت خانزاده گفت: محمدرضا خانزاده جزو لیست مازاد نیست و قبل از بازی استقلال سرماخورده بود و فکر می‌کنم چند روز دیگر به تیم اضافه می‌شود.

برچسب‌ها: مهران احمدی ملوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 سر خوش فرگوسن1402/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi