خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

انگلستان باید رونی را برای یورو 2016 انتخاب کند - کاپلو

انگلستان باید رونی را برای یورو 2016 انتخاب کند - کاپلو
ختصاصی | فابیو کاپلو اعتقاد دارد که انگلستان باید وین رونی را برای رقابت‌های یورو 2016 انتخاب کند.

به گزارش بخش بین‌الملل ورزش 11، فابیو کاپلو مربی اسبق تیم ملی انگلستان بر این اعتقاد است که علیرغم عملکرد دور از انتظار رونی در باشگاهش، این بازیکن باید به تیم ملی انگلستان دعوت شود.

رونی در این فصل از 23 بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته هفت بار موفق شده برای آنها گلزنی کند. این در حالی‌ست که عملکرد مهاجمان انگلیسی دیگر همچون هری کین و جیمی واردی بسیار برتر از او بوده است.

کین برای سپیدهای زنبقی 24 گل و واردی برای گرگ‌های لستر 22 گل به ثمر رسانده اند. در عین حال بازیکنی مثل دله علی که هافبک است و آینده‌ی درخشانی هم در انتظار اوست، توانسته 10 بار توپ را از خط دروازه‌‌ی حریفان خود عبور دهد.

هرچند فابیو کاپلو که از سال 2008 تا سال 2012 هدایت انگلوساکسون‌ها را برعهده داشته است باوردارد که رونی هنوز هم ارزشش را دارد تا در میان جمع 23 نفره‌ی انگلیسی‌ها باشد.

کاپلو گفته است:

او بازیکن مهمی‌ست چون داشتن او در زمین ارزش دارد. چون او بازی را به خوبی درک می‌کند و بازیکنی مثال زدنی برای دیگر بازیکنان است. این نقش بسیار مهمی‌ست که او می‌تواند عهده‌دار آن باشد.

با توجه به بازی‌های خوب واردی و کین در این فصل، کاپلو معتقد است که رونی باید به عنوان یک بازیساز پشت سر این دو بازی کند.

او افزوده است:

او در حال تغییر است. او همانند مهاجم دوم عمل می‌کند. حرکت‌های او بین مدافعین بسیار مهم است و او به خوبی از عهده‌ی این کار بر می‌آید.

اما نگرانی اصلی کاپلو برای تیم هاجسون مدافعین این تیم است.

او در انتها گفت:

مشکل انگستان مهاجمان آن نیست. بلکه مدافعان آن است. آنها مهاجمان نوک زیادی دارند و باید تصمیم بگیرند که کدام یک در خانه بمانند. مشکل انگلستان کمبود مدافع میانی‌ست.

برچسب‌ها: اختصاصی وین رونی کاپلو یورو 2016 تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

393 βiohazard1395/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi