خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

هاجسون از انگلستان می خواهد در برابر ایسلند بی رحم باشد

هاجسون از انگلستان می خواهد در برابر ایسلند بی رحم باشد
اختصاصی | به باور روی هاجسون انگلستان باید عیار بازی خود را ثابت کند و اگر بتواند سد دفاعی ایسلند را بشکند، به دور بعدی راه خواهد یافت.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، روی هاجسون پیش از دیدار دوشنبه مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 برابر ایسلند، از تیم انگلستان می خواهد برابر تیم دفاعی ایسلند باید به فکر نخستین گل باشند.

انگلستان در گروه B رقابت ها تنها 3 گل به ثمر رساند. آنها در برابر اسلواکی علیرغم اینکه 60 دصد مالک توپ و میدان بودند نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و تن به تساوی بدون گل دادند.

تساوی بدون گل به این معنی بود که آنها به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدند. در ابتدا تصور می شد حریف آنها پرتغال باشد. اما گل ثانیه های پایانی ایسلند برابر اتریش ورق را برگرداند و حریف آنها در یک هشتم مردان یخی شدند.

هاجسون می داند که در برابر ایسلند فضاهای کمتری دارند.

سرمربی سه شیرها گفته است:

از آن می ترسم که بازی با ایسلند هم تفاوت چندانی با بازی های گروهی ما نداشته باشد. به خاطر اینکه ایسلند هم تیمی گرانقیمت نیست.

موفقیت آنها ساختن دیواره دفاعی آهنینی بوده است. به علاوه خلقی سخت کوشانه. من مربی آنها را به خوبی می شناسم. او تیم خود را به روشی مهیا کرده است که من فکر نمی کردم فایده چندانی داشته باشد. آنها به تیم حریف فضا نمی دهند. ما به این مساله آگاهی داریم. باید به بازی مسلط باشیم و خودمان را دیکته کنیم. اما فکر می کنم ما باید قدری در محوطه جریمه بی رحم تر و کشنده تر باشیم تا کارمان عایدی داشته باشد. وگرنه به دست آوردن موقعیت صرف بهره ای ندارد.

برای به دست آوردن چنان چیزی نیاز داریم که پیشرفت کنیم و همه بازیکنان هم از این امر مطلع اند. شرایط خوبی انتظارمان را می کشد، اگر همین گونه که صحبتش را می کنیم اتفاق بیافتد.

برچسب‌ها: اختصاصی روی هاجسون(سرمربی) بی رحم ایسلند تیم ملی انگلیس یورو 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

441 βiohazard1395/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi