خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

حمایت کاپیتان ازسرمربی/رونی:2شدن درگروه کارانگلیس راسخت نکرد

حمایت کاپیتان ازسرمربی/رونی:2شدن درگروه کارانگلیس راسخت نکرد
به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از اتفاقاتی که در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا رخ داد و سروصدای زیادی برپا کرد، دوم شدن تیم ملی انگلیس معروف به «سه‌شیر» در گروهش بود.

در گروه دوم جایی که تیم‌های ولز، روسیه و اسلواکی حضور داشتند،‌ انتظار این بود که تیم روی هاجسون به عنوان یک مدعی قهرمانی ،‌ تیم نخست گروه شده تا در مسیر راحت‌تری برای صعود به مراحل پایانی جام ملت‌ها قرار گیرد.

اما در بازی با اسلواکی، مربی با تجربه «سه‌شیر» ‌به یکباره ۶ بازیکن را در ترکیب تیمش تغییر داد و همین به باور رسانه‌ها عاملی شد تا مقابل اسلواکی بدون گل مساوی کرده و بعد از ولز در گروهش دوم شود.

در این مورد وین رونی ضمن حمایت از هاجسون اظهار داشت: باید این نکته را اذعان کنم که به خاطر قرارگرفتن در مرحله یک هشتم نهایی برابر ایسلند،‌کار تیم ملی انگلیس سخت‌تر نشده است. چرا که اگر به جای این حریف، ما با ایرلند شمالی هم مواجه می‌شدیم، همین وضعیت وجود داشت. من فکر نمی‌کنم بطور مثال قرارگرفتن برابر تیمی مثل بلژیک، راحت ‌تر از روبه‌رو شدن با فرانسه میزبان باشد. چون هر دو تیم‌های قدرتمند و خوبی هستند. همین حالت در مورد کرواسی و اسپانیا هست. حتی ایتالیا هم همینطور است. همه این ها تیم‌های خوبی هستند و بهترین بازی‌های تورنمنت را ارائه کردند.

رونی اظهار داشت: به نظرم تیم انگلیس آنقدر خوب و قابل است که می‌تواند هر حریفی را شکست دهد.

برچسب‌ها: وین رونی حمایت کاپیتان روی هاجسون(سرمربی) تیم ملی انگلیس یورو 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

453 βiohazard1395/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi