خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

رونی:گرت بیل بازیکن بزرگی است امابرای مهاراونگرانی ای نداریم

رونی:گرت بیل بازیکن بزرگی است امابرای مهاراونگرانی ای نداریم
اختصاصی | صحبت وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس در مورد اظهار نظر اخیر گرت بیل.

به گزارش ورزش 11، وین رونی و هم‌ تیمی‌‌‌ هایش پنجشنبه هفته جاری در یکی از جذاب‌ ترین بازی‌ های مرحله گروهی یورو 2016 باید برابر همسایه‌ شان ولز قرار بگیرند، ولزی که در ترکیبش گران‌ ترین بازیکن جهان یعنی گرت بیل قرار دارد. او در بازی اول ولزی‌ ها برابر اسلواکی با زدن گل اول تیمش، علاوه بر اینکه در پیروزی آن نقش ایفا کرد، آمادگی خود را برای به دردسر انداختن مدافعان سه‌شیر نشان داد.

رونی درباره بیل گفت:

به نظر من بیل بازیکنی فوق‌ العاده است و شاید جزو پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا باشد. او در میان بازیکنان ولز بزرگترین تهدید برای ما محسوب می‌شود اما فکر نمی‌ کنم که برنامه ویژه‌ ای برای مهار او داشته باشیم یا یک بازیکن خاص را برای محدود کردن حرکاتش اختصاص دهیم. فکر می‌ کنم انگلیس باید مثل همیشه به میدان برود و بازی خودش را انجام دهد. مطمئناً ولزی‌ ها هم دغدغه‌های زیادی درباره تیم ما دارند. ما تیم خوبی داریم، یک تیم منسجم که اطمینان دارم برابر ولز بازی چشم‌ نوازی ارائه می‌کند.

بیل در چند روز اخیر جملات جنجالی فراوانی درباره انگلیس به زبان آورده است. او نه تنها گفته که انگلیسی (به دلیل تساوی‌ شان با روسیه) مانند ولز نتوانستند غرور و تعصب‌ شان را نشان دهند بلکه شاگردان روی هاجسون را دشمن خطاب کرد.

رونی برای پاسخ دادن به اظهارات تند بیل تمایلی نشان نداد اما گفت:

این هم طرز تفکر اوست بنابراین من مطمئنم که تمام بازیکنان تیم ملی انگلیس احساس متفاوتی خواهند داشت. بیل هم ظاهرا یک ولزی متعصب است که البته باید باشد. او اهل ولز است و ما انگلیسی و به انگلیسی بودن‌مان افتخار می‌ کنیم. بازی دو تیم بازی پرتب‌ و‌ تابی خواهد بود. ما باید به خوبی برای این مسابقه آماده شویم و انرژی از دست رفته در بازی‌مان برابر روسیه را احیا کنیم.

برچسب‌ها: وین رونی کاپیتان مهار گرت بیل ولز تیم ملی انگلیس یورو 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

44 0

536 βiohazard1395/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi