خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

اشنایدرلین: دوست دارم نقش روی کین را تداعی کنم؛ کانتونا را س

اشنایدرلین: دوست دارم نقش روی کین را تداعی کنم؛ کانتونا را س
به گزارش سایت Mirror، مورگان اشنایدرلین قصد دارد تا به روی کین جدید منچستریونایتد تبدیل شود. هافبک فرانسوی و 25 ساله منچستریونایتد در این تابستان با 25 میلیون پوند از ساوتهمپتون به این تیم پیوست. او در مصاحبه ای از قصد خود برای ایفا کردن نقش روی کین - بازیکن سابق شیاطین سرخ - در تیم جدیدش صحبت کرد. اشنایدرلین در این باره گفت:

امیدوارم که همچون روی کین بشوم، زیرا او یک اسطوره بود. او شخصیت متفاوتی نسبت به من داشت. من در زمین کمتر صحبت می کنم، اما امیدوارم که بتوانم تأثیرگذاری او را برای تیم داشته باشم. جدال های او با پاتریک ویرا در زمانی که منچستریونایتد و آرسنال با یکدیگر روبرو می شدند،به یاد ماندنی بود. من یک مستند درباره جدال های این دو نفر تماشا کرده ام. مستند جالبی بود.

اشنایدرلین درباره اسطوره هم وطنش درمنچستریونایتد - اریک کانتونا - نیز گفت:

من ویدئوهایی از او را تماشا کرده ام. او را می ستایم. من عاشق فوتبالیست هایی هستم که دارای ابهت و شخصیت هستند. شما به چنین بازیکنانی نیاز دارید. کانتونا همان چیزی را می گوید که به آن فکر می کند. مصاحبه هایی را از او دیده ام که مرا به خنده انداخته است. من عاشق غروری بودم که او پس از گل زدن، در حین نگاه کردن به جمعیت از خود بروز می داد.

اشنایدرلین در پاسخ به اینکه منچستریونایتد برای او تداعی کننده چه چیزهایی است، گفت:

اولدترافورد، فرگوسن، بکهام، بزرگترین باشگاه جهان، شیاطین سرخ؛ همه این ها. غیر ممکن است که این باشگاه را در یک کلمه توصیف کنید. زمانی که کوچک بودم، همه ما کمی جوان تر از دیوید بکهام بودیم، ما به مدل موهای او و نحوه ضربه زدن او در ضربات آزاد علاقه مندبودیم. من از او پیروی می کردم، عاشق این بازیکن بودم. دیدار اروپایی ای که بیش از هر دیدار دیگری مرا در عمرم مجذوب خودش کرد به پیروزی 4-3 منچستریونایتد در مقابل رئال مادرید در سال 2003 مربوط می شود. بکهام 2 گل و رونالدو 3 گل را به ثمر رساند. زمانی که این مهاجم برزیلی تعویض شد، اولدترافورد به احترام او از جایش برخواست و برای او دست زد. آن بازی لذت بخش بود. تنش بسیار بالایی برقرار بود.

اشنایدرلین که سابقه بازی کردن در لیگ یک انگلستان را دارد، در ادامه صحبت هایش گفت:

چیزی که من در طول یک سال اخیر تجربه کرده ام خارق العاده بوده است. اولین بازی ام برای تیم ملی فرانسه را در جام جهانی 2014 در بازی برابر اکوادور در استادیوم ماراکانا تجربه کردم. سپس جدایی ام از ساوتهمپتون. اکنون در منچستریونایتد هستم، بزرگترین باشگاه جهان.شما در انگستان می گویید: "هر اتفاقی به موجب دلیلی رخ می دهد". این واقعا فوق العاده است. تمام چیزهایی که در دوران بازی ام تجربه کردم نشانگر این هستند که چرا به این جایگاه رسیده ام.

برچسب‌ها: مورگان اشنایدرلین دیوید بکام کانتونا ویرا الکس فرگوسن رونالدو منچستریونایتد ساوتهمپتون ارسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 2

862 منچستر یونائتد1394/06/04

کریس یونایتد7: گلوری گلوری یونایتد

4 شهریور (17:59)


استقلال فرزین: بزرگترین باشگاه جهان منچستر کبیر

4 شهریور (16:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi