خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

مورگان اشنایدرلین: خیلی زود بابت جدایی از منچستریونایتد پشیم

مورگان اشنایدرلین: خیلی زود بابت جدایی از منچستریونایتد پشیم
مورگان اشنایدرلین اعتقاد دارد در سال ۲۰۱۷ برای ترک اولدترافورد عجولانه تصمیم گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Football 365، این هافبک فرانسوی در سال ۲۰۰۸ با پیوستن به ساوتهمپتون، وارد فوتبال انگلیس شد. او پس از هفت سال حضور در جمع قدیس‌ها، در آستانه فصل ۱۶-۲۰۱۵ در انتقالی تقریبا ۲۵ میلیون پوندی به منچستریونایتد پیوست. اشنایدرلین در فصل اول حضورش در منچستریونایتد، ۳۹ بار در مجموع رقابت‌ها به میدان رفت ولی در فصل بعدی تا فرا رسیدن ژانویه فقط ۳ بار در لیگ برتر به کار گرفته شد. این بازیکن سپس در انتقالی ۲۴ میلیون پوندی راهی اورتون شد و سه فصل و نیم در جمع تافی‌ها حضور داشت. اشنایدرلین که دو فصل اخیر را در نیس گذرانده، در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

من از جدایی از منچستریونایتد چیزهای زیادی یاد گرفتم. فصل قبل از جدایی ۴۰ بار برای منچستریونایتد بازی کرده بودم. سپس راهی یورو شدم، پس از آن مدتی در تعطیلات بودم و بعد ظرف ۳-۴ ماه خیلی کم بازی کردم. بعد رونالدو کومان و اورتون برای جذب من دست به کار شدند؛ آن‌ها از ماه اکتبر در تلاش بودند. این را کل عمرم به یاد خواهم داشت که قرار بود به عنوان بازیکن اصلی مقابل لیورپول بازی کنم و سرمربی (ژوزه مورینیو) برای دیدنم سراغ من آمد. او گفت تصور نمی‌کند که با تیم یکدل هستم. من هم با صداقت گفتم پس از اتفاقات سه ماه اخیر، چندان رغبتی ندارم و می‌‌خواهم راهی اورتون شوم.

اشنایدرلین افزود:

خیلی سریع بابت این کار پشیمان شدم. با وجود این که اوضاع در اورتون خیلی خوب پیش رفت، وقتی در باشگاهی مثل منچستریونایتد هستی، نباید بابت یک لحظه تردید صبر خودت را از دست بدهی. آندر هررا را ببینید؛ فصل اولی که من به تیم آمدم، او روی نیمکت می‌نشست ولی صبر پیشه کرد و امروز در پاری سن ژرمن حضور دارد.

برچسب‌ها: مورگان اشنایدرلین منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Reza Wampire1400/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi