خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

بکام: خوشحالم که کنار رونالدو بازی کردم

بکام: خوشحالم که کنار رونالدو بازی کردم
ستاره سابق تیم ملی انگلستان و باشگاه منچستر یونایتد دیوید بکهام، عنوان کرد که از ادعای الکس فرگوسن در کتاب جدیدش ناراحت نیست.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد، در بخشی از کتاب جدید خود که رهبری نام دارد، عنوان کرده است که در تیمش تنها اریک کانتونا، رونالدو، پل اسکولز و رایان گیگز بوده اند که واقعا در سطح بالا و حرفه ای قرار داشتند.
دیوید بکام نسبت به این بخش از کتاب مربی سابق خود عنوان کرد: اصلا ناراحت نیستم. من زیر نظر بهترین مربی تاریخ بازی کردم و از حضور در کنار هم تیمی های سابقم احساس خوش شانسی دارم.
من هنوز هم عاشق منچستر یونایتد هستم. با ادعای فرگوسن مواقم؛ بازیکنان ذکر شده واقعا در سطح جهانی هستند و من برای مثال خوشحالم که توانستم کنار رونالدو بازی کنم. در آن زمان ما تیم موفقی بودیم و افتخار می کنم که بهترین بازیکنان به منچستر یونایتد می پیوستند.

برچسب‌ها: دیوید بکهام منچستریونایتد الکس فرگوسن رونالدو بازیکنان حرفه ای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 1

596 βiohazard1394/07/03

منچستر رفسنجان: باو این باید آرزوی رونالدو باشه

3 مهر (19:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi