خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,090

آغاز کورس بنزما با مسی و رونالدو

آغاز کورس بنزما با مسی و رونالدو
کریم بن‌زما، ستاره 27 ساله و فرانسوی باشگاه رئال‌مادرید حالا به جمع منتخبان و ستاره‌های لالیگا یعنی کریس رونالدو و لیونل مسی اضافه شده است.
او نیز حالا مثل مسی و كریس، به تمام تیم‌هایی كه در لالیگا مقابل آنها بازی كرده، گل زده و حالا دیگر هیچ تیمی نیست كه مقابل ستاره فرانسوی موفق به بسته نگاه داشتن دروازه‌‌اش شده باشد. كریم در مجموع در رقابت‌های لالیگا مقابل 29 تیم به میدان رفته و 85 بار موفق به گلزنی شده است.

رئال سوسیه‌داد و مالاگا تیم‌هایی هستند كه بیشترین گل‌ها را از كریم بن‌زما خورده‌اند و هر كدام 6 بار دروازه‌شان را توسط ستاره فرانسوی باز شده دیدند. حالا دیگر نمی‌توان گفت كه بن‌زما فقط مقابل حریفان ضعیف به گل می‌رسد. در بین قربانیان خوب او نام بارسلونا نیز دیده می‌شود. تیمی كه مثل سویا و گرانادا، پنج بار از بن‌زما گل خورده است. ستاره فرانسوی چهار بار نیز موفق به باز كردن دروازه تیم‌های اتلتیك بیلبائو، اوساسونا، ختافه، رایو وایكانو، راسینگ سانتاندر و آلمریا شده است.

بن‌زما در حال ثبت نامش در تاریخ باشگاه رئال‌مادرید است. هفته پیش بود كه او توانست از ركورد گلزنی رونالدوی برزیلی با پیراهن رئال پیشی بگیرد. او با باز كردن دروازه دپورتیو لاكرونیا تعداد گل‌هایش با پیراهن رئال را به عدد 84 رساند و از 83 گل رونالدوی برزیلی سبقت گرفت. او در بازی با الچه هم موفق به گلزنی شد تا با 85 گل در لالیگا با ركورد خوانیتو برابری كند. بن‌زما در تمامی تورنمنت‌ها 130 بار برای رئال به گل رسیده و بدین ترتیب با ركورد میچل به عنوان یازدهمین گلزن‌ برتر تاریخ باشگاه مادریدی برابری كرده باشد. البته در جریان بازی با الچه اتفاقی رخ داد كه بن‌زما شاید هرگز آن را فراموش نكند.

در نیمه اول مسابقه كریم بن‌زما گلی را به ‌ثمر رساند كه داور به دلیل آفساید بودن آن را نپذیرفت‌ اما صحنه آهسته این گل حكایت از سالم بودن آن داشت و مشخص شد كه داور به اشتباه، گل سالم كریم را مردود اعلام كرده. بن‌زما با درخشش اخیرش در تركیب رئال به همه نشان داده كه به روزهای اوجش بازگشته. در بازی با الچه، مهار او كار خیلی سختی بود، چرا كه در تمام نقاط زمین، دست از تلاش و كوشش نمی‌كشید. حالا باید منتظر روزهای بهتری از او بود.

برچسب‌ها: کریم بنزما رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

62 3

306 هت ریگ1393/12/06

مهرداد دهنوی: مهبد راوندی بازیکن جوان و بااستعدادمو گذاشتم تو لیست فروش قسمت تبلیغات بگیرین که از دستتون میره

6 اسفند (22:47)


رئال پرسپولیس: مردی اگر تو فرانسه باشه خودش هسته بس

6 اسفند (22:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi