خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

سید صالحی: نباید به داور اعتراض می کردم

سید صالحی: نباید به داور اعتراض می کردم
سیدصالحیدر گفتگو با "مستر90" در مورد این دیدار گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کریم.از جلو پرس کردیم و بازی خوبی انجام دادیم به نظرم از آن بهتر هم می توانستیم بازی را اداره کنیم.به هر حال بازی مساوی تمام شد.

او درمورد ادعای صنعت نفتی ها مبنی بر بهتر بازی کردن ادامه داد: نه چنین چیزی نیست. ما نیمه اول باید با اختلاف 4و3 گل زمین را ترک می کردیم چون آن ها تا دقیقه 25 به دورازه ما نزدیک نشدند بعدش بازی به حاشیه کشیده شد.البته قصد از برگزاری بازی های دوستانه این است که با نقاط ضعف و قوتمان آشنا شویم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اخراجش از زمین مسابقه نظرش را اینگونه بیان کرد: در این 14 سالی که فوتبال بازی می کنم تا حالا به داوری اینگونه اعتراض نکرده بودم اما آنقدر داور مسابقه بد سوت زد که عصبانی شدم. مثلا می گفتم آقای داور فلان صحنه خطا بود اما او خطا نمی گرفت.بکیار سر اینکه با بازیکن حریف برخورد داشتم به من کارت زرد داد کارت زرد دوم هم سر اعتراضم بود. البته بعدش پشیمان شدم چون اعتراض کردن زیبده یک ورزشکار نیست سعی می کنم از این به بعد اعتراض نکنم چون به هر حال به عنوان یک بزرگتر صلاح نیست این کار را انجام دهم. درست است این بازی 3 تا اخراجی داشت اما همین که همه صحیح و سالم بیرون آمدند و کسی مصدوم نشد باز هم جای شکرش باقی است.

این بازیکن در مورد شرایط کلی تیم نیز گفت: خدا را شکر وضعیت خوب است آماده هستیم که از 16 بهمن زحمات کادر فنی را جبران کنیم و انشاء ا... سه امتیاز ها را به دست آوریم.

برچسب‌ها: سید صالحی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

45 0

246 من یونایتد❤1393/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi