خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

سیدصالحی: دژاگه فراتر از آسیاست

سیدصالحی: دژاگه فراتر از آسیاست
به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال خوزستان، سید مهدی سید صالحی در گفتگو با "مستر90 "در مورد شرایط تیم و خودش گفت: بعد از بازی تیم صبا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روز پنجم دور جدید تمریناتمان را آغاز کردیم. اکنون با آمادگی کامل آماده بازی با تیم تراکتورسازی هستیم و سعی می‌کنیم با توجه به نیازی که به باقی امتیازات لیگ داریم. سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی در رابطه با دوران حضور خود در تبریز گفت: من با جو تبریز به خوبی آشنا هستم و با آقای تونی اولیویرا کار کردم و سبک کاری ایشان را می‌ شناسم. سالی که من در تبریز بودم نیم فصل اول را با مصدومیت سپری کردم و دو، سه گل توانستم برای این تیم به ثمر برسانم اما در نیم فصل دوم به لطف خدا و حمایت تماشاگران در 3 لیگ‌برتر، آسیا و جام‌حذفی توانستم حدود 20 گل برای تراکتورسازان به ثمر برسانم. جو بسیار خوبی بود و اگر مساله خانوادگی برای من به وجود نمی‌ آمد، هرگز تبریز را ترک نمی‌ کردم. دست تک تک هواداران تراکتور را می‌ بوسم که همیشه از من حمایت کردند و در این تیم من را تنها نگذاشتند. من هر جا رفتم با قلبم بازی کردم و هواداران واقعی آن تیم می‌ دانستند که من با تمام وجود برای تیم می‌ دوم.

سیدصالحی راجع به بازی اخیر تیم‌ملی ادامه داد: تیم‌ملی ما در بازی با شیلی فوق العاده بازی کرد، تمام بازیکنان ما از پس وظایف خود برآمدند و از نام حریف نترسیدند و توانستند بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند و البته در این میان اشکان دژاگه یک فوق ستاره بود که واقعا فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌ کند. از همه بچه های تیم ممنونم که در این بازی ما ایرانی ها را روسفید کردند.

وی راجع به ماندن یا نماندن کی‌روش گفت: داستان بودن یا نبودن کی‌روش هم به فدراسیون و مسوولین مربوط است. آقای کی‌روش چند سال است که در تیم‌ملی ماست و با شرایط کاملا هماهنگ شده اما تصمیم نهایی را با توجه به قرارداد و اتفاقات مختلف فدراسیون می‌ گیرد. امیدوارم هر چه هست خیر و صلاح فوتبال ما در آن باشد.

برچسب‌ها: سید صالحی داژگه استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 3

367 هیتلربزرگوار1394/01/10

☫ Iɾคภ ℒiσภร ☫: احتمالا دیگه !

11 ارديبهشت (18:10)


12 فروردين (10:35)


11 فروردين (12:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi