خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

خدا به ماکمک میکند سپاهان رامیبریم

خدا به ماکمک میکند سپاهان رامیبریم
به گزارش "مستر90"، سیدمهدی سیدصالحی در مورد شرایطشان برای دیدار مقابل سپاهان گفت: بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و کسب نتیجه مساوی، داریم برای سپاهان آماده می‌ شویم. سه بازی آینده برای همه تیم ها مهم است چه تیم های بالای جدول و چه تیم های پایین جدول و بقیه موارد دست خداوند است. همیشه گفته اند از ما حرکت و از خدا برکت؛ انشاالله که به بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

این بازیکن در مورد رویارویی با تیم سابقش سپاهان ادامه داد: همیشه هر جا که بوده ام با قلب بازی کرده ام، روزهای خوبی را با سپاهان داشته ام الان هم سعی می‌ کنم برای استقلال خوزستان مثمرثمر باشم.

هنگامی که از مهاجم آبی‌پوشان اهواز سوال شد با پیراهن چه تیم هایی موفق به گلزنی به سپاهان شده پاسخ داد: 2بار با پیراهن تیم های استقلال و پیکان و یک بار هم با پیراهن پرسپولیس به سپاهان گل زدم. در کل 6، 7 گل به سپاهان گل زده ام در بازی فردا هم مهم برد تیمم است اما اگر بشود گل هم می‌ زنم.

او در پاسخ به این سوال که با پیراهن چه تیم هایی مقابل سپاهان قرار گرفته ادامه داد: با لباس پیکان، استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سایپا جلوی سپاهان بازی کرده ام.

بازیکن استقلال خوزستان نظرش را در مورد اینکه در سه بازی پیش رو کدامیک از دیدارها برایشان حساس است اینطور بیان کرد: هر سه بازی برای ما مهم است اما اگر در بازی با سپاهان نتیجه بگیریم، خیالمان راحت می‌ شود. ما سه فینال داریم که باید از هر سه آنها سربلند بیرون بیایم.

سیدصالحی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به بقایشان در لیگ افزود: ما صددرصد می‌ مانیم. تیم ما همیشه برای تیم های دیگر خیر خواسته بنابراین خدا هم به استقلال خوزستان کمک می‌کند. امیدوارم به حق آبروی زهرا(س) و مدیریت آقا عبدالله در لیگ بمانیم.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان علی حمزه لو حسین ابادی سپاهان سید صالحی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 1

275 ملایر عشق1394/02/10

☫ Iɾคภ ℒiσภร ☫: میبریم فقط با توکل به خدا و پشتکار

11 ارديبهشت (18:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi