خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

سیدصالحی: برای موفقیت خدا کمکم می‌‌کن

سیدصالحی: برای موفقیت خدا کمکم می‌‌کن
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان سید صالحی در گفتگو با "مستر90" در رابطه با شرایطش در استقلال‌خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر اوضاع خیلی خوبی داریم، یک مربی حرفه ای، یک تیم هماهنگ و سخت کوش و مردم خوزستان که حامی ما هستند داشته های ما در آغاز مجدد مسابقات است، اردوهای خوبی داشتیم و بازیهای تدارکاتی موثری هم انجام دادیم و انشااله بتوانیم خودمان را به رتبه های بالای جدول برسانیم. الان هم هیچ مشکلی نداریم و کاملا آماده آغاز مسابقات هستیم تا بتوانیم برای خوزستانی های خونگرم باعث ایجاد شادمانی و خوشحالی شویم.

سیدصالحی در رابطه آغاز گلزنی هایش در این تیم گفت: من هیچوقت بد کسی را نخواسته ام و خدا هم همیشه همراهم بوده است، این بار هم شک ندارم به لطف خداوند و با تلاش همه همبازیان و مربیان، با تمام وجود برای این این می‌ جنگم. من از روزی که از سایپا جدا شدم و به این تیم پیوستم همه تلاشم را کردم تا از حیثیت فوتبالی ام دفاع کنم که با عنایت خداوند و درایت آقای ویسی و بچه ها تا اینجا موفق بودم.

برچسب‌ها: سید صالحی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

488 هیتلر بزرگوار1393/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi