خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

تساوی آلمان و انگلیس در شب پیروزی ایتالیا

تساوی آلمان و انگلیس در شب پیروزی ایتالیا
در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، بازی های حساسی در گروه سوم رقابت ها برگزار شد و در نهایت و در پایان این هفته از رقابت ها، تیم ملی ایتالیا صدرنشین جدول گروه سوم رقابت ها شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم ملی آلمان و تیم ملی انگلیس در شهر مونیخ آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی باشد. یوناس هوفمان در دقیقه 50 روی پاس جاشوا کیمیش موفق شد گل آلمانی ها را به ثمر برساند. تک گل تیم ملی انگلیس هم توسط هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 88 به ثمر رسید و بدین ترتیب تیم ملی انگلیس در دقایق پایانی توانست از شکست مقابل تیم ملی آلمان فرار کند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی مجارستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. گل های ایتالیا را نیکولو بارلا و لورنزو پلگرینی به ثمر رساندند.

اکنون با این نتایج، ایتالیا صدرنشین گروه سوم است و مجارستان در جایگاه دوم جای گرفته است، آلمان سوم است و انگلیس چهارم.

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

89 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi