خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

یکی از فرزندان هری کین می‌تواند برای تیم ملی آلمان بازی کند!

یکی از فرزندان هری کین می‌تواند برای تیم ملی آلمان بازی کند!
بازیکن 30 ساله در این تابستان با انتقالی 100 میلیون پوندی از تاتنهام به بایرن مونیخ ملحق شد هر چند که شروع کارش در تیم آلمانی کابوس وار بود. بایرن مونیخ در مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و کین همچنان در حسرت اولین جام دوران فوتبالش قرار دارد.

در پی شکست بایرن مقابل لایپزیش، کین در مراسم معارفه رسمی با رسانه ها صحبت کرد که همسر باردارش کیت و سه فرزند جوانش ایوی، ویوین و لوئیز نیز او را همراهی کردند. کیت فاصله چندانی تا تولد فرزندش ندارد.

گفته می شود که کین و همسرش فرزند چهارمشان را در آلمان به دنیا خواهند آورد چرا که کیت این روزها در حال جستجوی بیمارستان مناسب برای وضع حمل است. فرزند چهارم هری کین بدین ترتیب خواهد توانست تا تابعیت دوگانه داشته باشد و اگر روزی فوتبالیست شود، از بین تیم های ملی انگلیس و آلمان یکی را انتخاب کند!

یکی از منابع نزدیک به این خانواده به سان گفت :" کین به مونیخ سفر کرده است چرا که می خواهد برای وضع حمل خود آماده شود. آنها می خواهند هر چه زودتر محل زندگی خود را مشخص کنند. کین در جستجوی خانه مناسب بوده و به همراه همسرش از بیمارستان های خصوصی بازدید کرده اند. هری نمی خواهد که در زمان فرزندش از خانواده دور باشد و با توجه به این که ممکن است که در زمان این اتفاق فرصت سفر به انگلیس را نداشته باشد، وضع حمل در آلمان انجام خواهد شد."

بر اساس قوانین دولت آلمان، اگر چه ای در این کشور متولد شود و والدینش انگلیسی باشد، می تواند تابعیت این کشور را انتخاب کند.

برچسب‌ها: هری کین بایرن مونیخ تیم ملی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

92 سینا خان خانان1402/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi