خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ادعای بزرگ در انگلیس: قطر مالک یونایتد شد

ادعای بزرگ در انگلیس: قطر مالک یونایتد شد
به نظر می‌رسد شیخ جاسم بن حامد آل ثانی موفق شده با پیشنهادش نظر مثبت خانواده گلیزر را به دست آورد.ادعای بزرگ در انگلیس: قطر مالک یونایتد شد
به گزارش "ورزش سه"، گلیزرها از چند ماه قبل در حال بررسی شرایط برای واگذاری مالکیت باشگاه منچستریونایتد بودند اما پیشرفتی در این کار حاصل نشده بود.

هواداران این تیم امیدوار بودند که این اتفاق پیش از شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی نهایی شود تا این باشگاه بودجه خوبی برای خرید بازیکنان بزرگ مدنظر اریک تن‌هاخ در اختیار داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد تا آتش خشم آنها از این خانواده آمریکایی بیش از پیش شعله‌ور شود.

در چند هفته اخیر بارها گفته شد که پیشنهادهای ارائه شده از سوی شیخ جاسم و همچنین سر جیم راتکلیف به اندازه‌ای نبوده که مالکان فعلی این باشگاه را برای فروش آن متقاعد کند اما به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که شیخ جاسم حالا در آستانه خرید این باشگاه با مبلغی نزدیک به هفت میلیارد یورو قرار دارد و به زودی این فرد با نفوذ قطری مالک شیاطین سرخ خواهد شد.

راتکلیف در طول چند ماه اخیر بارها سعی کرد با پیشنهادهای ارائه شده از سوی رقیب قطری رقابت کند و تمام تلاشش را به کار گرفت اما بسیاری پیش‌بینی کرده بودند که در این راه شکست بخورد و حالا به گفته سان، انتظار می‌رود که خبر انتقال این باشگاه به طرف قطری به زودی به صورت رسمی از سوی گلیزرها اعلام شود.

برچسب‌ها: انگلیس منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 سر خوش فرگوسن1402/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi