خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

تاتنهام، رقیب چلسی و بارسلونا در مسیر جذب نیکو ویلیامز

تاتنهام، رقیب چلسی و بارسلونا در مسیر جذب نیکو ویلیامز
نیکو ویلیامز، مهاجم اتلتیک بیلبائو، این تابستان با سیل پیشنهادات تیم های لیگ برتر انگلیس رو به رو خواهد شد، تاتنهام جدیدترین تیمی است که به نیکو ویلیامز لینک شده و از مدتی قبل وضعیت او را زیر نظر دارد.

نیکو ویلیامز 21 ساله، پس از ظهور و درخشش در باشگاه باسکی در طول سه فصل گذشته، تحت نظر تیم‌های بزرگ لیگ برتر قرار دارد، تیم هایی که حاضر هستند برای جذب او پول زیادی خرج کنند. این باشگاه‌ها در حال بررسی گزینه فعالسازی بند فسخ 42.8 میلیون پوندی قرارداد او هستند.

تاتنهام با ارزیابی نیاز به جذب بازیکن در آن پست از تیم پوستکوعلو، این وینگر را زیر نظر دارد. چلسی هم نیم نگاهی به او دارد اما اولویت اول این تیم، جذب یک مهاجم نوک است. بارسلونا هم از مدت ها قبل این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

با ادامه پیشرفت ویلیامز در اتلتیک در این فصل، انتظار رقابت شدیدی برای جذب او وجود دارد. او هفته گذشته به همراه تیمش قهرمان کوپا دل ری شد و به انتظار 40 ساله آنها برای کسب جام پایان داد.

نیکو ویلیامز عمدتا در سمت چپ خط حمله بازی می کند اما می تواند در هر دو جناح بازی کند و پس از حضور در تیم های پایه اتلتیک و تیم ذخیره آنها، در فصل 22-2021 پیشرفت کرد و از آن زمان به بازیکن ثابتی تبدیل شده است.

اولین بازی او از 13 بازی ملی او برای اسپانیا فصل گذشته انجام شد و انتظار می رود که او در این تابستان زیر نظر لوئیس دلافوئنته در ترکیب تیمی که اسپانیا می خواهد به یورو بفرستد، حضور داشته باشد. او در ماه دسامبر قرارداد جدیدی امضا کرد که تا سال 2027 اعتبار دارد.

برچسب‌ها: تاتنهام فوتبال انگلیس نقل و انتقال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

30 نونهال بم1403/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi