خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بدترین یووه، نمایشی از این بدتر نمی توانستیم داشته باشیم!

بدترین یووه، نمایشی از این بدتر نمی توانستیم داشته باشیم!
یووه بازنده دیدار حساس و مهم فصل، دیداری که بیش از اینکه یک تیم بازنده آن باشد یک مربی بی برنامه با چهره ای درهم را نشان می داد که از همان لحظه ای که قدم به زمین سین سیرو گذاشت خود را باخته بود.

یوونتوس در یک بازی بسیار ضعیف و بی برنامه که در آن هیچ نظم و سیستم تیمی نزد بازیکنانش دیده نمیشود برابر اینتر کونته که همانند خصوصیات این مربی بسیار جنگنده و مبارز راهی میدان شده بود، دو بر صفر شکست خورد تا فاصله امتیازی خود را با تیم های صدرنشین بیشتر کند و خطر از دست رفتن اسکودتو را در این فصل بیش از گذشته احساس کند.

اندره آ پیرلو در گفت و گوی پایانی بازی با تاکید این نکته که:

نگرش ما از ابتدا اشتباه بود، شور و هیجانی در این بازی نداشتیم و هیچ عملکرد خوبی را در این بازی نداشتیم و نتیجه این شد.

وی در ادامه گفت:

ما به این بازی فکر می کردیم اما از همان ابتدا اشتباه کردیم، زمانی که در یک بازی این چنین خشم و زهری نداشته باشی نمی توانی موثر ظاهر شوی و در ادامه برایت در طول بازی مشکلاتی روی می دهد و با یک بازی دشوار روبرو میشوی. خیلی کند بودیم بارها پاسکاری کردیم و به هیچ عنوان یک تیم هجومی در میدان نبودیم، ما انگیزه و خشم لازم برای برتری در یک بازی مهم را نداشتیم. ما سطح بازی خودمان را پایین اوردیم و به این شکل این نتیجه را به دست اوردیم، ما از بازی هجومی اینتر ترس نشان دادیم و فقط به فکر دفاع افتادیم و ادامه فضا برای حمله را نیز از دست دادیم و کنترل و مدیریت دیدار نیز از دست مان خارج شد. زمانی که کنترل بازی را نداری و رقیب خیلی خوب دوندگی دارد نتیجه ویرانی شما خواهد بود.

وی تاکید کرد که این شکست بسیار بدی بود:

یک شکست بد و یک شب ناخوشایند، انتظارش را نداشتیم، نمی توانستیم بازی ای از این بدتر داشته باشیم. و حالا باید دوباره از نو شروع کنیم بازی روز چهارشنبه بسیار مهم و مانند یک فینال خواهد بود.

از خشم و عصبانیت او نیز سوال می کنند

بله عصبانی هستم چون یووه در شبی که باید همان انگیزه و خواسته خود را نشان می داد ان تیم نبود، هرگز یووه این طور بی برش, ضعیف و بی انگیزه ندیده بودم، از ابتدا تا پایان بازی سعی برای رسیدن به نتیجه نداشتیم. این نخستین بار نبود و دوباره بلند خواهیم شد اما اینگونه ضعیف ظاهر شدن در یک بازی بزرگ برابر تیمی قدرتمند به هیچ عنوان شایسته نبود، ما بسیار کند بودیم در طول بازی و بیشتر به دفاع کردن فکر کردیم در حالی که باید هافبک ها به تغذیه مهاجمین فکر می کردند. انها به خوبی بازی را بستند و در حمله و گردش توپ خیلی هماهنگ ظاهر شدند.

پیرلو در برابر سوالی که از او پرسیده شد ایا بازیکنان خواسته های شما را اجرا نکردند گفت:

همیشه نخستین کسی که اشتباه می کند مربی ست. زیرا مربی ست که برنامه بازی را دارد و به بازیکنانش می گوید. من مسولیت ان را می پذیرم. زیرا اگر تیم سیستم و برنامه ای که در تمرینات اجرا کردیم را در زمین عمل نکند به این معناست که بازیکنان به خوبی متوجه نشده اند که چه خواستیم و چه باید انجام می دادیم و این ما بودیم که هماهنگ کننده هستیم، ما در این بازی ناهماهنگ و بی نظم بازی کردیم و برای این دیدار نتواسته بودیم خود را اماده کنیم و نتیجه ان یک بازی دشوار بود.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 Juventusfc1399/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi