خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هررا: هافبکی بهتر از پوگبا وجود ندارد

هررا: هافبکی بهتر از پوگبا وجود ندارد
هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن قبل از رویارویی برابر منچستر یونایتد به ستایش از پل پوگبا پرداخت و او را بهترین هافبک جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، آندره هررا بعد از جدایی از منچستر یونایتد راهی پاری سن ژرمن شد.

او در ستایش از پل پوگبا گفت: در جهان هافبکی بهتر از پل پوگبا وجود ندارد. او مهارت خیره کننده ای دارد و هم در کارهای دفاعی و هم کارهای هجومی بسیار خوب است. او به خوبی در میدان می دود. با آمدن هرناندز، پوگبا کمتر در کارهای هجومی شرکت می کند.

هررا ادامه داد: پوگبا همه فاکتورها برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان جهان را دارد. اگر یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود قطعا پوگبا هم بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

او درباره فرگوسن گفت: نباید بازیکنان منچستر یونایتد را با دوران فرگوسن مقایسه کرد. فرگوسن از بهترین مربیان جهان بود. بعد از جدایی او به کلی رقابت در لیگ جزیره تغییر کرد و اکنون باشگاه های بزرگ دیگر قدرتنمایی می کنند. رقابت اکنون بسیار سخت تر شده است.منچستر یونایتد تیم ریشه داری است و در هر حالتی قابل احترام است.

این هافبک اسپانیایی درباره رویارویی با منچستر یونایتد گفت: هم ما و هم منچستر یونایتد به دنبال پیروزی هستیم و این باعث می شود تا بازی زیبا شود. ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم اما آماده پیروزی هستیم. بسیاری می گویند که قهرمان نشدن ما در لیگ قهرمانان اروپا یعنی فصل ما کابوس وار بوده است اما من چنین چیزی را قبول ندارم. ما فصل قبل بسیار خوب بودیم.

برچسب‌ها: پل پوگبا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

49 LΘνεરΘɴ1399/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi