خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ستاره فرانسوی منچستر در دبی چه می کند؟!

ستاره فرانسوی منچستر در دبی چه می کند؟!
منچستریونایتد در تلاش است تا ریکاوری این هافبک فرانسوی خود را تسریع بخشد. به همین دلیل پوگبا را به دبی فرستاده تا ریکاوری خود را در دمای 37 درجه این شهر انجام دهد.
پوگبا قاعدتا باید به اردوی تیم ملی فرانسه برای دیدار مقابل ایسلند و ترکیه در مقدماتی یورو 2020 می‌چیوست اما او به دلیل آسیب دیدگی پا به اردوی خروس ها اضافه نشد. فدراسیون فوتبال فرانسه برای پوگبا این اجازه را صادر کرد که به ریکاوری خود ادامه دهد تا شاید بتواند در دیدار حساس بعدی یونایتد مقابل لیورپول حاضر باشد.
"
پوگبا بخشی از ریکاوری خود را در امارات و شهر دوبی سپری می کند. او در یک مرکز درمانی در دوبی که به تایید رسمی فیفا نیز رسیده است مشغول درمان پای مصدومش است؛ مرکزی که پیش از این بازیکنانی مثل دله آلی، الکساندر آرنولد، بنجامین مندی، داوید سیلوا و آنتونی رودیگر نیز برای درمان مصدومیت خود، در آن حاضر شده بودند.

برچسب‌ها: (: پل پوگبا منچستر منچستریونایتد فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 1

227 آزلـگـرونـا1398/07/15

آزلـگـرونـا: لـایکـ پلییز

16 مهر (21:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi