خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

مسی:ایمان داشتیم که خدا با ماست واجازه نمی دهد آرژانتین حذف

مسی:ایمان داشتیم که خدا با ماست واجازه نمی دهد آرژانتین حذف
به گزارش ورزش 11، تیم آرژانتین که فاصله ای تا حذف زودهنگام از جام جهانی 2018 نداشت، در دیدار نهایی خود مقابل نیجریه موفق شد در لحظات پایانی به پیروزی برسد تا مسی و یارانش با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله 1/8 نهایی جام جهانی صعود کند و در مرحله بعد باید به مصاف تیم فرانسه برود.
جام جهانی
لیونل مسی که در دو بازی قبلی آلبی سلسته در جام جهانی عملکرد خوبی نداشت، موفق شد در دیدار با نیجریه گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر برساند و صدمین گل جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

فوق ستاره فوتبال جهان که در پایان دیدار تیمش با نیجریه به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد، موفق شد به رکورد گلزنی در سه جام جهانی که قبلا مارادونا و باتیستوتا به آن دست یافته بودند، برسد.

مسی در مصاحبه پس از این بازی گفت:

-
برای صعود خیلی سختی کشیدیم. فاصله ای تا حذف نداشتیم اما سرانجام با صعود به مرحله بعد راحت شدیم. فکر نمی کردیم انقدر به مشکل بخوریم. باور داشتیم که می توانیم برنده بازی باشیم. لیاقت این برد و خوشحالی را داشتیم. برد شگفت انگیزی بود. ایمان داشتیم که خدا با ماست و اجازه نمی دهد از جام جهانی حذف شویم. لباس آرژانتین مهم تر از هر چیز است. از طرفدارانمان در روسیه و همچنین در آرژانتین سپاسگزارم. آن ها همواره از ما حمایت کرده اند.
-

مسی در ادام هراجه به رویارویی با تیم ملی فرانسه افزود:

-
ما همه دیدارهای فرانسه را دیده ایم. فرانسه تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی نیز در اختیار دارد. آن ها بازیکنان پر سرعتی دارند که می توانند خطرناک باشند. می دانم که برای مقابله با آن ها چه باید کرد اما هیچ شکی نیست که بازی سختی برای ما خواهد بود.
-

برچسب‌ها: مسی ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

289 Fifa 181397/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi