خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

تنها نام بزرگ برای افتخار آفرینی کافی نیست

تنها نام بزرگ برای افتخار آفرینی کافی نیست
به گزارش ورزش 11، نیمی از جام بیست و یکم سپری شد و تقریبا عیار تیم های بزرگ این رقابت ها مشخص شده است. بیراه نگفته ایم اگر این جام را بی روح و کم هیجان بدانیم. تورنمنتی که در همان ابتدا با عدم حضور ایتالیا و هلند؛ بخش عمده ای از جذابیتش را از دست داد.

اما بپردازیم به عملکرد تیم های نامدار این جام مانند آلمان، آرژانتین، فرانسه، برزیل و اسپانیا که در این مسابقات تنها نام بزرگی را یدک می کشند و درون زمین چیزی به نام کیفیت مطلوب از خود ارائه نمی کنند.

در راس آنها باید از آرژانتینی نام برد که این دوره را بدون تاکتیک و فقط دلخوش به فوق ستاره خود لیونل مسی آغاز کرده است. پس شکی نیست که اگر لئو در اوج نباشد خبری از موفقیت هم برای تیم سردرگم آرژانتین نخواهد بود. از تصمیمات غیر منطقی خورخه سامپائولی تنها ذکر این نکته کافیست که انزو پرز که دیشب در ترکیب فیکس آرژانتین در حساس ترین دیدار این تیم به میدان رفت دو هفته پیش جزو بازیکنان خط خورده از لیست او برای این جام بود!

در سوی دیگر رقیب هم قاره ای آلبی سلسته هم اوضاع جالبی ندارد. برزیل با ردیفی از ستارگان بزرگ و آمار های فوق العاده پا به این تورنمنت گذاشته است. دیدار اول سلسائو برابر سوئیس نشان از برتری فنی این تیم درون زمین نداشت اما در دیدار دوم اندکی بهتر شدند و در دقایق آخر بازی به دو گل ارزشمند رسیدند تا تیم سخت کوش کاستاریکا را از گردونه حذف کنند. اما باید منتظر ماند تا ستارگان سرزمین قهوه، عملکردی به مراتب بهتر از این در ادامه داشته باشند.

شاید بتوان تیم ملی فرانسه را پر ستاره ترین تیم این جام دانست. تمامی بازیکنان با اینکه جوان هستند اما با تجربه فراوان در بهترین تیم های باشگاهی دنیا حضور دارند. تیمی که پیش از جام نیز با ادعای فراوان تکرار قهرمانی 20 سال پیش پا به این تورنمنت گذاشت؛ درون زمین تنها با خوش شانسی در هر دو بازی راهی مرحله بعد شد تا به همین جا نشریات معتبر فرانسوی از جمله لوموند و اکیپ به شدت به آنها بتازد.

باخت ژرمن های بزرگ در دیدار اول شاید غیرمنتظره ترین اتفاق برای فوتبالدوستان بود زیرا آلمان ها همواره ثابت کردند فراز و فرود در عملکردشان جایی ندارد و همواره خط مستقیم موفقیت را طی می کنند. باید برای دیدار دوم آنها مقابل سوئد صبر کنیم اما مکزیکی ها زنگ های هشدار را برای آلمان به صدا دراوردند.

اسپانیا، صدرنشینی گروه مرگ را تنها به لطف کارت زرد کمتر نسبت به پرتغال در اختیار دارد و در تمام زمینه ها با این تیم برابر است. از لاروخا با ترکیبی هماهنگ و نامدار انتظار می رفت نمایشی قهرمانانه تر داشته باشد اما با تصمیمات عجیب روبیالس جوان، حالا تیمی راهی روسیه شده که به نظر در برابر تیم های بزرگ متزلزل خواهد بود.

برچسب‌ها: مسی ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

255 Fifa 181397/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi