خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

دیگو آرژانتین از آن توست، مسی یک عروسک تزئینی است!

دیگو آرژانتین از آن توست، مسی یک عروسک تزئینی است!
به گزارش ورزش 11، لیونل مسی هراندازه که در بارسلونا یک ابرستاره است، در تیم ملی آرژانتین یک انسان کاملا معمولی است، انسانی معمولی که پشت پیراهنش فقط نام مسی حک شده است تا تفاوت حقیقی دیگو آرماندو مارادونا افسانه ای با اسطوره ای که توسط بازی ها تبلیغاتی به چنین منزلتی رسیده است مشخص شود.

تعصب های کورکورانه نمی گذارد که چهره حقیقی لئو در آلبی سلسته دیده شود! اگر متعصبین از سر راه تصاویر حقیقی کنار بروند و زاویه دید مخاطبین را بازتر کنند، خواهیم دید که حتی بازوبند کاپیتانی نیز برای بازوهای نحیف او گشاد است! آرژانتین امروز خیلی تنهاست، آرژانتین در زندانی که تحت نام لیونل مسی ساخته شده است، بیمار است و راه درمان آن به نظر بسیار طولانی به نظر می رسد!

مهربان کوچک به مردم آرژانتین چه هدیه ای از موهبتی که پروردگار به تو داد، بخشیده ای؟ از هستی خودت در کجا برای کشورت مایه گذاشته ای؟ کجای آرزوی های مردمان آرزومند کشورت قرار داری؟ آیا می دانی تو تمام رویاهای آنان را برای دست یافتن به آرزویی دیرینه تشکیل داده ای؟

قلب رئوف مسی هرگز آلبی سلسته را تنها نگذاشت، اما ساق های او همواره آرژانتین را تنها گذاشت! چرا؟ زمان آن نیست که به انتقادات هم توجه کرد؟ مسی به عنوان خورشید تابان عصر حاضر پرچم مردمان عاشق آسمان مطرح می شود؛ او سال هاست که چشمان مردم آرژانتین را به آسمان دوخته است، چرا که آنها به معجزه ایمان دارند، اما آیا زمان آن نیست که حقیقت خورشید دروغین مطرح شود تا شاید پشت ابر های تیره و تار مشخص شود؟

نقاب خورشید بر صورت لیونل مسی سال هاست که قرار دارد، خود او هم پشت این نقاب سوخته است و مردمان این شکور نتوانسته اند گرمای آفتاب را لمس کنند! شاید اصلا آنها مفهوم خورشید را هم فراموش کرده باشند، چرا که لئو خورشید دروغین آنهاست!

آرژانتین بدون لیونل مسی بازنده است، با لیونل مسی هم بازنده است، تفاوت حضور و یا عدم حضور او در ترکیب آرژانتین چیست؟ جز اینکه ستاره هایی چون دیبالا و ایکاردی پشت خط می سوزند و فرصتی دیگر را برای پیدایش ستاره ای پرنور در آسمان آلبی سلسته گرفته می شود؟ شاید باید لئو با خود خلوت کند تا بهترین تصمیم را برای کشورش بگیرد و حقیقت را خود با زبانش به مردمی که همواره از او یک بت ساخته اند بگوید!

قطعا او در همین لحظات که شکست سنگین 3_0 را مقابل کرواسی تجربه کرده است و شانس صعود به مرحله حذفی را از دست رفته می بیند، با خود بگوید: لئو تو خدای آنها نیستی! تو حتی پیشوای آنها هم نیستی، تو سال هاست در نقشی تحمیلت کرده اند، فرو رفته ای و در آن غرق شده ای!

زئوس آرژانتینی ها ترس از مواجه شدن با هیولاهای درونش را دارد، او در لباس ملی به حدی معصوم و کودک می شود که حتی می توان برایش در زمین بازی نگران بود! شاید حالا بسیاری از مردمان جهان به جواب سوال خود دست یافته باشند، کدام یک برتر است؟ عروسکی تزئینی یا خورشیدی حقیقی؟ باز هم استدلال برای دست یافتن به پاسخ صحیح لازم است؟

آسمان آرژانتین دو خورشید را در آسمان خود امشب دید تا تفاوت ها مشخص شود، چهره مارادونا و اضطراب و بی تابی هایش برای آلبی سلسته روی سکو ها بسیار کارساز تر از دویدن لیونل مسی در میدان بود! این احتمالا غروب آخر لئو در آسمان آرژانتین بود تا پس از این او برای همیشه از آسمان چون ستاره ای سوخته به خاک بیافتد..

برچسب‌ها: مسی ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

283 Fifa 181397/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi