خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

هرنان کرسپو، ستاره سابق آرژانتین به تمجید از لیونل مسی

هرنان کرسپو، ستاره سابق آرژانتین به تمجید از لیونل مسی
هرنان کرسپو مدعی شد حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک نسل باعث شده آنها به یکدیگر انگیزه پیشرفت بدهند، اما در نسل آنها چنین بازیکنی برای رونالدوی برزیلی وجود نداشته است. او همچنین تاکید کرد بودن به جای بازیکنانی چون مسی و مارادونا کار دشواری است.
هرنان کرسپو گفت: "کریستیانو رونالدو و لئو مسی خوش شانس بوده اند که یکدیگر را به سمت جلو سوق داده و باعث می شوند همواره هر دو در بالاترین سطح باشند. شرایط رونالدوی برزیلی در نسل ما متفاوت بود. احتمالا ما انگیزه لازم به او برای ادامه دادن در بالاترین سطح را ندادیم.
لیونل مسی بودن بسیار دشوار است، هیچ کس نمی تواند خودش را در جای او قرار دهد، همانطور که در گذشته زیرا هیچ کس نمی توانست مثل مارادونا باشند. غیرممکن است که بدانیم آنها به چه چیزی فکر کرده و چگونه زندگی می کنند.
من از دیدن حضور لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین خوشحال می شوم، همچنین به عنوان یک آرژانتینی دوست دارم لیونل مسی روزی عنوان قهرمانی جام جهانی را تجربه کند. مسی بازیکنی بوده که برای سالهای متمادی در سطح بسیار بالایی قرار داشته، علیرغم انتقادات همیشه از جای خود بلند شده و به کارش ادامه می دهد.
فوتبال به لیونل مسی مدیون است. ما آرژانتینی هستیم و می خواهیم او روزی قهرمانی جهان را تجربه کند، من از صمیم قلب چنین آرزویی دارم، اما نام لیونل مسی فراتر از کسب این عنوان است."

برچسب‌ها: مسی ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

269 پیروزی مامونیه1399/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi